Reviews over Canale

Hier wil je wel zitten

P. van Velzen,
    8-6-2016

Het is eigenlijk onbegrijpelijk dat er niet meer toeristen naar Piemonte komen. Ca' Momplin ligt bovenop een berg en je hebt fantastisch uitzicht op de Alpen (bij mooi weer) aan de voorkant en op Cisterna aan de achterkant. Ruime tuin, zeer goed geoutilleerd huis met veel apparaten en kookgerei voorziene keuken. Alles wat je nodig zou kunnen hebben is er. Is het er niet dan komt dat omdat je het niet hebt kunnen vinden. De eigenaars Claudia en Franco kunnen je allerlei leuke plekjes vertellen waar je normaal nooit zou komen. Ze houden nogal van gezelligheid dus je kunt uren met ze wijn blijven drinken als je dat wilt. Wil je dat niet, ook geen probleem. Het is wel allemaal Duits wat je er hoort.

Het dorp Canale ligt twee kilometer naar beneden en daar kun je al heel wat vinden, er zijn veel winkels voor zo'n klein dorp.

Je komt hier goed tot rust, voor tieners die iedere avond uit willen is het inderdaad minder geschikt

Zeer goed !

Bart en Ellen,
    7-9-2015

Voor het tweede jaar op rij verbleven wij in de prachtige, zeer rustig gelegen B&B van Nikki en Steven. De ontvangst was opnieuw heel gemoedelijk en hartelijk. De ruime kamers zijn smaakvol ingericht en proper.

Niets was hen te veel om ons het gevoel te geven helemaal thuis te zijn: we kregen elke dag een uitgebreid lekker ontbijt, veel tips over goede restaurants, wijnproeverijen, uitgestippelde routes om met de auto/vespa te verkennen,...

Steven heeft een passie voor wijn en deelt die graag met zijn gasten. Hij begeleidde ons onder meer rond in de lokale wijndomeinen Nizza Silvano en Maccagno waar we diverse heerlijke wijnen konden proeven.

De streek is een absolute topper voor iedereen die van wijn houdt. Ook de prachtige landschappen en de vele gezellige plaatsen in en rond Alba en Asti zijn de moeite om te bezoeken.

Onze vakantie in Piëmonte was TOP te noemen dankzij Nikki en Steven!

een paradijs

Filip en Annick De Laere,
    5-9-2015

het is zeker een aanrader!! het was een fijne tijd met Steven en Nikki ze hebben ons goed in de watte gelegd!! alles tot in de puntjes in orde, lekker ontbijt gebracht door Nikki en Steven is een toffe reisleider!! doe voort zoals jullie bezig zijn super!!!

we zaten en weke met us gat in de beuter!!! ;-)

Zo moet een B&B eigenlijk zijn...

Philip,
    3-7-2015

Zeer behulpzame en vriendelijke mensen, ze stonden steeds paraat om ons uitleg te geven over de streek. Vanuit de kamer was er prachtig uitzicht op de landelijke omgeving.

Het ontbijt was steeds verzorgd en variërend. Qua hygiëne valt niets op te merken.

Kortom, een prachtige B&B die ons een fantastische vakantie bezorgde. Voor herhaling vatbaar!

Genieten met een grote G

Marc en Annick,
    1-7-2015

Nikki en Steven zijn supervriendelijke en aardige mensen die reeds volledig geïntegreerd zijn in de omgeving. Het voordeel hiervan is dat zij de perfecte gids zijn voor uitstappen te doen en wijndegustaties te begeleiden. Toplocatie, mooie kamers en een zeer huiselijk geviel. Ideale locatie om tot rust te komen.

Canale scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews