Reviews over Busca

Heerlijke plek

Pextra Hemelaar,
    18-8-2015

In augustus 2015 zijn we hier 5 dagen geweest. En sfeervolle, mooie en gezellige bed&breakfast. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Een heerlijke plek om tot rust te komen. En zeker niet te vergeten: de liefdevolle verzorging van Maura en Beppe was super!!

Fantastische B en B, geweldige gastvrijheid!

Marianne ten Westenend,
    3-9-2012

Mooi, warm ingerichte kamers met badkamer. Heerlijk ontbijt, gastvrouw Maura zorgt voor biologisch fruit en kazen,vleeswaren. Heerlijk vers gebakken brood. Veel ruimte buiten, lekker zwembad met jacuzzi.

De B en B ligt op een heuvel met mooi uitzicht, je bent met de auto snel in het dorp maar ook in 45 minuten in Turijn. Ook de wijnstreek is goed vanuit hier te bezoeken.

Busca scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews