Vakantiepark
8,8

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten9,2

98 reviews over Vakantiepark Vecchia Borgata I Muri in het Nederlands

Heerlijk ontspannen plekje, Genieten!

SW
25-8-2018
  • Activiteiten10

Prachtig hoe Irma, Fred en hun kinderen zo'n mooie plek in Piemonte hebben gerealiseerd. Het heeft allemaal een echt Italiaanse uitstraling, het parkje, de accommodaties, het zwembad en de omgeving. Tegelijk is het voor de kinderen heerlijk dat alles gewoon in het Nederlands is. Onze huisje (Ines) was van de meeste gemakken voorzien. Al blijft het een woning van ruim 100 jaar oud, dus verwacht geen spiksplinternieuwbouw. In de omgeving is genoeg te doen, maar alles is rustig en kleinschalig. Voor echte drukte (bv Turijn) moet je minstens een uur rijden maar ook dat is prima te doen. Kers op de appelmoes is de voortreffelijke inzet van de familie op het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Paula Leurs
25-8-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Het is een super plek. En Fred & Irma zijn super lieve en behulpzame mensen! Wij hebben zo enorm genoten 2 weken lang. De boeking voor volgend jaar staat al! Voor kinderen is het er ook fantastisch. Een heerlijk zwembad. Speelgoed voor buiten super! En het fijne ze kunnen niet van het terrein af. Wij hebben er. Super vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top vakantie tijdens de tienerweek!!!!

Monique
21-8-2018
  • Activiteiten9

Dit jaar hebben we Vecchia Borgata I Muri voor de 2e keer bezocht en wij zaten hier tijdens de 2e tienerweek, onze jongens van 14 en 16 jaar hebben zich prima vermaakt. Als de kinderen het naar hun zin hebben dan hebben wij ook een heerlijke vakantie. Er worden leuke activiteiten georganiseerd door o.a. Daniel (zoon van Fred en Irma). Bart en ik hebben ook nog een leuke fietstocht op de racefietst gemaakt met Fred, altijd handig om iemand bij je te hebben die goed de weg weet en je mooie plekjes laat zien. De pizza avond was ook weer helemaal top! De accommodatie is goed en verzorgd, mocht er iets ontbreken dan staan Fred en Irma voor je klaar. We hebben een heerlijke week vakantie gehad in deze prachtige omgeving.

Gezellige locatie

JP
20-8-2018
  • Activiteiten9

Ook wij zaten hier eind juli tijdens de 'tienerweken'. Erg gezellig, zowel voor de kinderen als de ouders. Irma en Fred zijn uitstekende gastdame en -heer, ook de kinderen van het gezin organiseren veel activiteiten. Wijnproeverij, Pizza avond en BBQ avond zeer gezellig. Ook voor de kinderen worden een aantal leuke activiteiten georganiseerd, waaronder de fameuze hike naar Murazzano. Prachtige streek, nog niet overwoekerd door het massa toerisme met leuke dorpjes en natuurlijk de heerlijke wijnen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuk voor de kinderen, accommodatie kan beter

margriet
20-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5
  • Activiteiten7

Gelokt door de tienerweken (wat een briljant idee is!!) verbleven we twee weken op I Muri. De ontvangst door Irma was prima, al ontbrak een kennismaking met de andere gasten. Voor de kinderen was het er zeker goed, met allemaal leeftijdsgenoten. We misten wel spelmogelijkheden (dartbord o.i.d.) voor de oudere tieners, maar gelukkig hadden een aantal mensen spellen mee. We vonden dat het terrein rommelig was, een hoop achterstallig onderhoud of zaken die 'onaf' waren. We hadden huisje Ines, netjes maar eenvoudig ingericht, geen koffieapparaat (koffie service van 9.00-10.00 voor € 1,50 per kop koffie was ons te prijzig), karig servies, houtworm, geen douchegordijn (dus dagelijks een waterballet). De prijs-kwaliteit (€ 1200 p.w.) vonden we hierdoor niet echt in verhouding. Maar het moet gezegd: Tienerweken zijn een topper! En inderdaad met de andere gasten (allemaal ouders van tieners) was het reuzegezellig! En de omgeving is prachtig!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Goed adres voor vakantie met tieners!

Jeroen
6-8-2018
  • Activiteiten10

Wij zijn in de maand juli 2018 twee weken op Imuri geweest. De laatste week was het tienerweek, wat voor onze twee oudste kinderen heel erg leuk was. Het is ons zeer goed bevallen! Irma, Fred en hun kinderen doen er alles aan om er een geslaagde vakantie van te maken. Dat gebeurt op een leuke en ongedwongen manier. De directe omgeving is mooi en rustig. Daarnaast zijn er in de nabije omgeving leuke stadjes om te bezoeken, bijvoorbeeld Dogliani en Barolo. Op het terrein zelf is een mooi aangelegd zwembad en voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen (zowel groot als klein). Daarnaast worden er verschillende activiteiten georganiseerd zoals een bbq, pannenkoeken-middag, pizza avond, wijnproeverij etc. Ook geven Fred en Irma je advies over wat leuke uitstapjes zijn. Tot slot hadden wij in beide vakantieweken leuke mede-gasten wat het voor ons erg gezellig maakte!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk adresje in Piemonte met kinderen

Renate
23-7-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Heerlijke plek om met kinderen vakantie te vieren. Al binnen een uur hadden onze meiden vriendinnetjes gemaakt. Gezellige pizza avond en pannenkoeken middag (vrijblijvend) Omgeving was verrassend mooi en voldoende dagtripjes te maken. Irma en Fred kunnen je adresjes geven om wijn te proeven of hapje te eten. Wij zaten in Casa Giovanni. Bovenverdieping was helemaal top, beneden relatief basic voor ons maar op zich prima. Gastvrije familie, gezellige mede vakantie vierders dus prima week gehad. Fijn dat er broodservice was. Zeker een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Een paradijs voor kinderen en ouders !

Fam. Lauwers
22-7-2018
  • Activiteiten10

Wij hebben als gezin met drie jonge kinderen een zalige vakantie gehad op I Muri bij Fred en Irma. Het domein met zwembad is zeer mooi en verzorgd met veel speelgelegenheid voor de kinderen. Het appartement Ines is heel kindvriendelijk ingericht met een groot terras. Wij en onze kinderen genoten vanaf dag 1 van de relaxte sfeer, pizza avond, bbq, WK voetbal kijken in de bar, de fietstocht met Fred...en niet te vergeten de spectaculaire waterglijbaan. Handig zijn alle tips die men krijgt over de regio en de 10 gangen lunch bij Da Lele is een topper. Fred en Irma hebben 4 heel lieve enthousiaste kinderen die de andere kinderen een instant thuis gevoel geven op het domein. Wij gaan zeker terug !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Niet doen in voorseizoen.

anoniem
7-1-2017
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Slecht bijgehouden in voorseizoen. Onverzorgd terrein. Zeer ongeschikt voor klein kind met lang gras en afval. Na doorgeven van deze klacht is hier tijdens de week verbetering in gekomen. Echter voor ons is deze week hierdoor wel zeer negatief beïnvloed aangezien dit ook niet in 1 dag hersteld was.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gastvrij!

Hans H.
10-7-2016

Gezellige sfeer, staan open voor suggesties (gezamenlijk voetbal of formule 1 kijken). Irma en Fred hebben 4 vrolijke, beleefde kinderen die elk op hun eigen ongedwongen manier bijdragen aan het familie bedrijf.

Het appartement was super. Ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Groot privé terras met mogelijkheid voor maaltijd, borrel of zelf zonnen.

Heerlijke speelweide ook geschikt voor de allerkleinsten. Fijn zwembad. Echt een top vakantie oord! Het gebied de Langhe in Piemonte is nog redelijk onbekend bij Nederlanders; een absolute aanrader. Mooie Italiaanse dorpjes in de omgeving; door bochtige wegen en heuvels wel per auto.

Een punt van verbetering is veiligheid voor kleine kinderen op sommige plekken. Zowel in het zwembad als (ver) achterin de tuin zijn muren zonder hek en er zijn verschillende trappen zonder traphekjes. Dat betekent goed opletten. Aangezien het zwembad net pas is aangelegd, lijkt het erop dat sommige klussen nog moeten worden geklaard.

Tip voor Irma en Fred: aanmelden bij 30pluskids.nl voor nog meer dertigers met jonge kids :-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Vakantiepark info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vecchia Borgata I Muri in Bonvicino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vecchia Borgata I Muri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.