Camping Cascina Gatere

Camping Cascina Gatere

5 reviews over Camping Cascina Gatere in het Nederlands

Heerlijk rustige camping met schitterend uitzicht!

Marjon
26-8-2014

Heerlijke rustige camping, mooie ligging met vrij en prachtig uitzicht. Gastvrij ontvangst door Katinka, tijdens ons verblijf was ze erg attent en behulpzaam.

Sanitair is erg netjes, het zitje bij het sanitair is gezellig.

De weg er naartoe is best stijl, maar leverde ons geen problemen op.

Een perfecte plek om lekker bij te komen en uit te rusten! En in de omgeving is genoeg te doen en bezoeken.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

vriendelijke rustige italiaanse sfeer

loes verstappen
11-8-2014

Het was heerlijk vertoeven bij op deze camping met een prachtig uitzicht op de heuvels. De natuur is geweldig en biedt voldoende uitdaging voor fietsen, wandelen en wat hardlopen. Routes zijn niet duidelijk uitgezet, maar dat maakt het extra charmant en uitdagend. Katinka en Frans-Joost geven je een warm welkom. De humor en het meedenken maken de vakantie af. Door hun dromen en acties ga je vanzelf fantaseren over alles wat mogelijk is.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een uitzicht!!

Peter
7-8-2014

's Morgens wakker worden met zo'n uitzicht over de Alpen is als een droom! Wat een heerlijke rustige camping midden tussen de druivenranken en hazelnootboompjes. Het sanitair is luxe en wordt uitstekend schoongehouden. Er zijn fijne schaduwplekken bij de staanplaatsen en ook onder de porticato kan je in de schaduw zitten. Kortom een camping voor rustzoekers en natuurliefhebbers.

Gereisd Met partner in juli 2014

Piemonte op z'n mooist

Arthur
5-8-2014

Een heerlijke camping, eenvoudig maar zeer verzorgd, geschikt gelegen om de Piemonte te verkennen en te genieten van de gastronomie en wijnen in de buurt. Frans-Joost & Katinka, de eigenaren, zijn gastvrij en staan open voor alle vragen en hebben desgewenst fijne tips over de omgeving. Met slechts drie campingplaatsen is rust gegarandeerd terwijl het uitzicht over de Po-vlakte en op de Alpen adembenemend is.

Gereisd Met partner in januari 2014

Rustieke plek!

Karin Oostendorp
29-7-2014

Wat een heerlijke rustige camping met een fantastisch uitzicht over de Alpen! Ruime plaatsen met sfeervolle schaduwplekken. Het sanitair heeft een luxe uitstraling en is perfect schoon. Er is een porticato waar je heerlijk rustig kunt zitten, zelfs in de regen die helaas tijdens ons verblijf veelvuldig gevallen is. De eigenaren Katinka en FransJoost zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zij kunnen je veel vertellen over de omgeving en tips geven over goede restaurants, pizzeria's, wijnhuizen, enz. Het zijn vooral de rust en het uitzicht waarom wij zeker volgend jaar terug zullen komen!

Gereisd Met partner in juli 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cascina Gatere in Belvedere Langhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cascina Gatere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.