Hotel Villa Azalea

ItaliëPiemontBaveno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Azalea voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Villa Azalea

• 8jos08-12-2010

Het was er prachtig !!

Het hotel was ideaal gelegen,ontbijt was wel o.k. maar had de broodjes iets groter verwacht.Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9julie13-08-2010

Leuk hotel voor 1 nachtje

Onze vakantie in Toscane hebben wij afgesloten met nog een nachtje in dit hotel. Het is een erg leuk hotel voor 1 nachtje, net als Baveno zelf, ook leuk voor 1 middag/avond. Wij hadden een familiekamer met 5 heerlijke bedden, grote badkamer, zeer schoon en redelijk modern, tv, koelkast en airco, ruim balkon met stoelen en lakeview!! Dit alles met ontbijt voor 150 euro. Wat het voor de kinderen leuk maakte was dat er een klein zwembad bij het hotel is met een bubbelgedeelte, dus heerlijk nog even zwemmen na een 6 uur durende autorit. Ontbijt was goed, personeel erg vriendelijk. We hebben in de avond gegeten bij een restaurant met terras aan het meer, erg leuk om vakantie zo af te sluiten.

• 8Helen en Dre24-07-2008

ONS VASTE OVERNACHTINGSSTEKKIE OP WEG NAAR ....

Hotel Villa Azalea is ons vaste adres in Italie. Op weg naar andere bestemmingen in Italie proberen we altijd een aantal nachten hier door te brengen. Wij vinden het een mooi hotel (vooral de nieuwe aangebouwde kamers zijn prachtig) met een vriendelijke broer en zus die de zaak runnen. Baveno is klein maar wel heel leuk en heeft als voordeel dat je met de bootjes naar de Isola's en naar Stresa kunt. De Tiramisu in Hotel de la Poste in een ware streling voor de tong.

• 9Galicia Dominik06-04-2008

Leuk hotel met een zeer vriendelijke bediening. Je kunt er na een avond wandeling nog rustig iets drinken aan het kleine zwembadje dat ook overdag gezellig is voor kleine kinderen. De kamers zijn net en ruim. Baveno zelf heeft niet zoveel te bieden maar Stresa en Verbania zijn kort bij.

• 9k.waij12-03-2008

In juni 1907, zowel op de heen als de terugreis naar Toscane, hebben wij hier overnacht. Over het eten geen mening omdat wij naar een restaurant aan het meer zijn gegaan. Aangezien wij geen kinderen hebben kunnen wij niets over de kindvriendelijkheid zeggen. Maar gezien de ontvangst zal deze niets te wensen overlaten. In ieder geval is er een leuke kleine zwemgelegenheid.

Hotel Villa Azalea info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij