Hotel Splendid

Meer hotelinfo

29 reviews over Hotel Splendid

• 10Bontje02-02-2016

Geweldig!

Dit is een super hotel, geweldig eten, vriendelijk personeel, fantastisch uitzicht.

Wij hebben Niets wat niet goed was. En komen zeer zeker terug!

Met vrienden

• 5Neculai Ailenei05-08-2014

Dit nooit meer

Wij hebben daar een avond gegeten. Als voorgerecht had 1 van ons risotto en de ander had soep. De risotto had kraak noch smaak en de tomatensoep was slechter dan bij een bedrijfskantine. Als hoofdgerecht hadden wij vis. De kwaliteit van het hoofdgerecht was beter dan de kwaliteit van het voorgerecht. In cijfer uitgedrukt een zes. Het nagerecht was een dessertbuffet. Het dessertbuffet bestond voor een deel uit gerechten die niet vers waren, dat wil zeggen, onderdelen die niet dezelfde dag gemaakt waren, en dan proefde je duidelijk. Het betrof onder andere de vanille pudding en bakjes van deeg. Andere toetjes bevatten te veel slagroom en te veel suiker. Wij betaalden meer dan 100 euro voor twee personen inclusief twee glazen kwalitatief middelmatige wijn. Er is een zeer slechte prijs kwaliteit verhouding.

• 2m.rosendaal09-09-2013

'Saai hotel - saai dorp

• Voor de een luxe, voor de ander kitsch.- Onpersoonlijk. -Hotel ligt buiten het dorp, de weg naar het dorp is heel ongezellig en in het dorp zelf valt weinig te beleven. - Extreem duur ontbijt. Koffie staat al klaar in kannen, dus is niet echt heet meer. Scrambled egg is een gele pap met schilfers die nog niet eens naar ei smaakt. Het spek was niet uitgebakken maar waren glibberige, vette plakken. Stukjes verse ananas waren ook van het hart, dus niet lekker. Er was geen plaats om buiten onder de luifel te ontbijten, pal in de zon was het niet uit te houden, dus moest je wel naar binnen. - Hotel ligt direct aan het meer en heeft een zonneterras. Slechte kwaliteit ligstoelen, niet alleen die van mij klapte in elkaar, ook de mevrouw die dat zag gebeuren had dit de vorige dag meegemaakt. Zij vertelde dat dit diezelfde week ook een man was overkomen. Wij hebben het leuker en beter meegemaakt.

• 8Marco11-08-2013

Mooie plek

Het hotel is een hele mooie stek om rustig bij te komen. De prijzen van de drankjes en het eten zijn, om het netjes te houden, vrij behoorlijk aan de prijs. Gelukkig bied de supermarkt een oplossing. Hotel zelf is heel mooi en het dorpje Baveno, waar verschillende restaurantjes zijn is op loopafstand.

• 9judithvdveldt06-09-2011

Geweldig hotel

Dit hotel is prachtig gelegen direct aan het Lago Maggiore. Hotel is compleet verbouwd in 2009 en het is werkelijk prachtig, een zeer groot terras dat uitkijkt op het Lago Maggiore. Vriendelijke personeel. Het plaatsje Baveno is erg klein. Wij gaan zeker terug naar dit hotel om uitgerust aan je vakantie te beginnen of naar huis te gaan. Je komt helemaal tot rust in dit hotel, eten, drinken en luieren aan het Lago Maggiore of het zwembad. Maar het eten en drinken is niet heel goedkoop.

• 10Lories20-08-2011

Fantastich!

Prachtig hotel.Heerlijk ontbijtbuffet en diner op het terras aan het meer.Onze kamer was heel ruim en de badkamer helemaal vernieuwd.Professioneel personeel.We hopen hier nog eens terug te komen.

Met oudere kinderen

• 9Lories15-08-2011

Heerlijk hotel

Perfect onderhouden en ingericht hotel.Onvergetelijk terras waar men 's morgens kan ontbijten en 's avonds kan dineren.Heerlijk zwembad en privéstrand.Correcte bediening.We hopen nog eens terug te gaan.

Met oudere kinderen

• 9Geert14-08-2011

Prachtig hotel

Bij TO was de beoordeling 9.6 op 325 waarderingen en dan ,oet het wel goed zijn. Prima ligging leuke sfeer wel veel Nederlanders. Ligging is goed en mooie kamers. Alleen jammer dat ons verzoek van de rustige kamer niet gehonoreerd werd. Viel achteraf wel mee gelukkig.

• 8Rein12-08-2011

luxe hotel met een paar minpuntjes

Een vrij nieuw, luxe hotel direct aan het water gelegen (geen weg er tussen). Wij hadden een kamer met meerzicht geboekt (zeker aan te raden), maar kregen een kamer in het bijgebouw van waaruit het meer nauwelijks te zien was (wel vaker aan de hand gehad met TO). Na enige discussie aan de receptie, kregen we de volgende dag een kamer met frontaal meerzicht. De buffetten zijn uitgebreid, maar de gerechten zelf zijn niet van de kwaliteit die je in een dergelijk hotel zou verwachten. De kamer was redelijk schoon, het beddegoed werd dagelijks (!) verschoond. Het plaatsje Baveno ligt op 5 minuten loopafstand van het hotel. De leuke route is niet langs de weg, maar door het parkje aan de achterkant van het hotel. In Baveno is een handjevol winkels en wat horeca, maar naar een paar dagen hadden wij het wel gezien. Vanuit Baveno vertrekken boten naar de eilanden.

• 10Nico en Conny Ponsen07-08-2011

Splendid is top

Wij zijn in 5 dagen 4 nachten in dit hotel geweest. Een keurig ontvangst. Je mond valt open als je dit hotel binnenkomt. Koffers worden aangepakt en naar de kamer gebracht. Het hele hotel ziet er keurig schoon uit, inclusief de bediening. Wij hadden een kamer met meerzicht geboekt, maar kregen een luxere kamer. Dit heeft ons verblijf zeker veraangenaamd. Het hotel staat klem aan het water, prachtige tuin met schaduwplekjes voor wie wil maar ook genoeg zonnebedden voor de zonliefhebbers. Eten zowel ontbijt als diner is top. Als enig minpuntje zou ik kunnen noemen de parkeergarage voor 10,00 euro per dag. Parkeergelegenheid buiten is zeer beperkt, kan ook goed in de garage voor 10,00 euro per dag. Dit is een hotel wat wij zo weer zouden boeken.

1 tip over Hotel Splendid

• Neculai Ailenei, 05-08-2014

Zeer goede ligging, bediening goed, eten slecht

0 vragen over Hotel Splendid

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald