FamiliehotelWeer vandaag19°10°
8,9

25 reviews over Hotel Simplon in het Nederlands

Max1967
7-7-2018

Super aardig personeel. Top hygiëne. Eigenlijk klopt alles bij dit hotel. Als ik dan een minpunt moet bedenken is het de vrij drukke straat waaraan het hotel ligt.

Prachtig hotel met een karakteristieke sfeer

Adri
3-11-2017

Bediening is uitermate vriendelijk. Van receptie tot obers tot schoonmakers. Uitgebreid ontbijt met ruime keus. Als je in het hotel wilt eten heb je keuze uit een 4 gangen menu of á la carte. Eten is in ieder geval prima. Kamers "klassiek" ingericht maar passend bij de sfeer van het hotel. Mooi zwembad dat dagelijks wordt schoon gemaakt. 's Avonds regelmatig live muziek. Drank is vrij prijzig. Maar in de gehele ambiance van de omgeving (heerlijk weer, live muziek, prachtig uitzicht) hoort dat bij deze vakantie. Parkeergelegenheid is soms wel lastig. We hebben enorm genoten van dit hotel. Als we weer deze kant van Italië op gaan kan het zo maar weer dit hotel zijn dat we dan boeken.

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima hotel.

LK
16-8-2015

Het hotel straalt niveau uit. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Eten en drinken is prima. Ook het schoonhouden van de kamer gebeurde dagelijks en goed. Vanuit Baveno kun je goed tochten (auto of boot) ondernemen naar de verschillende steden aan het Lago Maggiore. Mooie omgeving! Wat ik minder vond was onze (zolder)kamer. Die had wel hele dunne wanden waardoor je ieder geluid van de buren kon horen. Een (te) kleine, volgepropte badkamer. We hadden dan wel een kamer met meerzicht maar het meer was alleen te zien als je stond. De airco maakte wel erg veel herrie.

Mooi hotel

Marjolein
26-7-2015

Hotel is heel mooi, en straalt een zekere grandeur uit. Weinig jong publiek. Keurig en Engels sprekend personeel, mooie kamers, geen herrie,
Ontbijt hebben wij niet genuttigd, was duur en zo-zo. Groot minpunt..... betalen voor WIFi !

Gereisd Met partner in juli 2015

Fantastisch hotel

A
9-10-2014

Een tweede maal dit hotel bezocht. wat direct weer opvalt de prachtige uitstraling van de interieur. Alles is goed verzorgt/schoon. Met een prachtig uit zicht op het meer. zeer goed restaurant.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs kwaliteit prima

meneer Tempel
23-9-2014

Prijs kwaliteit is prima. Wij hebben een prima vakantie gehad, ondanks het iets mindere weer.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Fantastisch hotel

mevrouw Van der Kleij
14-8-2014

Mooi hotel, goede bedden, heerlijk eten (ontbijt en avond), vriendelijk personeel. Kortom een aanrader voor een ontspannen vakantie. Ligt centraal. Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Het was zelfs Mogelijk een ontbijtbox mee te krijgen op de dag van vertrek, de box was rijkelijk gevuld.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Schitterend Hotel

Van Dyck Bert
13-8-2014

Hotel Simplon is uitstekend gelegen op circa 400 meter van het meer. Prachtig decor en uitstekende keuken. Personeel is supervriendelijk, kamers zijn zeer ruim en comfortabel.

Wellness en fitness in Hotel Dino, bereikbaar via gang maar deze zijn wel extra te betalen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Fantastisch hotel op een mooie locatie

JaMaJa
23-11-2013

Prima hotel met veel faciliteiten. Prachtig zijn de ondergrondse gangen naar de ander hotels. Mooie kunst aan de muren. Vooral de kamers met zicht op het meer en met 2 verdiepingen zijn geweldig.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superhotel!

AP88
10-8-2013

5 nachten geboekt, en raden dit hotel voor iedereen aan die in stijl, luxe en schoonheid wil verblijven. Prachtig hotel en heerlijk eten! Top dus! Let er wel op, dit hotel maakt deel uit van meerdere hotels in Baveno en omgeving. Simplon is dmv een tunnel verbonden met een ander hotel binnen dit keten in Baveno. Je mag dus gebruik maken van beide zwembaden/ privestrandje! Dit was ons niet verteld en kwamen daar de laatste dag achter. Gemiste kans want het andere hotel heeft wel een strandje. Verder 0 klachten! Een dikke 10!!!

Gereisd Met partner in augustus 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simplon in Baveno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simplon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.