ItaliëPiemontBavenoAparthotels BavenoAparthotel Residence Dei Fiori

Aparthotel Residence Dei Fiori

ItaliëPiemontBaveno

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Residence Dei Fiori voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 8 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 8 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Residence Dei Fiori

• 7Y.v.d.Hooven25-06-2016

Leuk hotel

Kamers zijn mooi en ruim. Hotel zit betreffende de plattegrond ingewikkeld in elkaar. Na wat studie vindt je de weg wel. Je waant je op een italiaans binnenplaatsje met een terrrasje. Dicht bij de boulevard en openbaar vervoer (boot,trein,bus).

• 3M.Paffen16-09-2010

Dit dus nooit meer!!!

Zeer klantonvriendelijk personeel! Er kon geen goedendag van zelfs de hoteleigenaar vanaf! Slecht tot zeer slecht eten. Na het douche stond onze badkamer blank. Dit was bekend maar ze deden er niets aan. Handdoeken werden maar om de 3 dagen vervangen. Als men deze op grond legde, werden deze natte handdoeken gewoon weer opgehangen! Eten was ronduit slecht te noemen. Ligging was zeer luidruchtig. Aan de voorkant veel overlast van drukke weg, aan de achterkant veel geluidsoverlast van achtergelegen woningen. Nooit meer naar dit hotel!!

• 9Carlien11-10-2009

Heel netjes.

Eeen heel mooi hotel met een leuke ligging. Nette kamers, wordt netjes schoon gehouden. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt of restaurant dus daar kunnen we niets van zeggen. Ligging is goed, 5 min lopen van het strand en in het centrum. Supermarkt en restaurantjes om de hoek.

• 9Anoniem02-11-2008

super

Mooi, groot, schoon en luxe appartement met balkon. Echt super! We zaten aan de achterkant, dus lekker rustig. Goed bed, mooie badkamers, luxe keuken. Wel wat weinig pannen. Paar minuutjes lopen naar het dorp en het meer met aanlegsteiger, dus 's avonds heerlijk slenteren langs de boulevard. Airco gehuurd want het was erg warm. Tip: zelf handdoeken meenemen; waren we vergeten en huren was duur.

• 9Wouters22-07-2008

zeer nette, in het centrum gelegen residentie.

Net terug van een weekje Lago Maggiore. Residentie Dei Fiori is zeer modern en alles zeer netjes. Goede ontvangst (iemand aan de balie spreekt nederlands). Airco is bij te betalen, maar hebben we niet gebruikt. Nette goed uitgeruste keuken, luxe badkamer. (wij hebben voor 2 volw/3 kids: 3 kamers gekregen, met evenveel badkamers en 2 keukens!!!!) Minpunten: geen eigen parking, enorm veel lawaai aan straatkant!!, een klein zwembad voor de kids zou mogen en er is plaats op het terras aan de achterzijde! Als dit er komt, graag een tweede keer deze residentie!!! Uitstappen naar Isola Bella, Milaan, Cannobio... AANRADER!!!!

• 8Verhoog19-08-2007

Mooi, schoon en verzorgd appartement; goede prijs kwaliteit verhouding vooral die suite met 2 grote kamers; goede bedden; handig keukentje en een balkon voor en terras achter. Perfect om even naar het pleintje te lopen of naar de overkant: Lago! Helaas wel muggenspul meenemen!!

• 9Peter26-06-2007

Afgelopen week doorgebracht in Dei Fiori te Baveno. Wij hadden de suite als appartement geboekt. Appartement is heel mooi ingericht en groot. Werkelijk prachtig. Aan voorkant balkon met uitzicht op meer, aan achterkant ook balkon met zicht op bergen. Keuken volledig ingericht, alleen koffiezetapparaat ontbreekt. Receptiepersoneel is heel behulpzaam. Een aantal uren per dag is Nederlandse vrouw aanwezig. De overige tijd twee oudere Italianen die heel behulpzaam zijn en zich in het Engels kunnen behelpen. Wordt het te moeilijk dan komt Nederlands-Italiaans woordenboek te voorschijn. We hebben drie dagen gebruik gemaakt van ontbijtbuffet in het restaurant behorend bij dit complex, liggend naast de ingang van de residence. Miste het eitje 's morgens. Ligging is perfect, vlak bij centrum en vertrekhaven boten. Al met al een perfecte lokatie met erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer aan te bevelen. Bij terugkeer naar deze streek zullen we zeker weer Residence Dei Fiori boeken.

• 8Natasja13-01-2007

Zeer mooie gerenoveerde appartementen op slechts 50 meter afstand van het Lago Magiorre en de boulevard met restaurantjes en terrasjes. Compleet ingericht met volledige keuken incl. vaatwasser. Badkamers met massage douche en jacuzzi bad. Alle ruimtes beschikken over airco, helaas kost dat wel extra geld. Ruim balkon met zicht op het meer. Een medewerker in de receptie spreekt Nederlands! Maar Engels wordt er ook gesproken. Willen alles voor je doen en kunnen leuke tips geven voor uitstapjes. Ze hebben vooral een leuk adres waar je goedkoop een speedboot kunt huren voor een dag, echte aanrader! Kortom een hele goede en betaalbare bestemming!

Aparthotel Residence Dei Fiori info

Building information