Camping Parisi

Tonen op kaart

40 reviews over Camping Parisi

• 2018
    9Anita en ron18-05-2018

Kleine stadscamping naast treinstation en boten

Leuke camping pal aan het lago magoire. Geen strandje, je kunt via een helling toch makkelijk het water in en uit komen. Op loopafstand ,300meter, van de boot waarmee je het meer mee rondkunt. Ook het treinstation is op loopafstand. Met een stadsfiets, wel op de normale weg wat prima te doen is,naar stressa (4,5km) en op 3km afstand kun je met de boot naar de eilandjes en met de kabelbaan omhoog. Supermarkt en stadje is naast de camping. Nette overzichtelijke camping met voldoende schaduw. Douche is wat gedateerd maar schoon en met thermosstaatkranen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Frits Hoff25-09-2017

Kleine plekken bij leuk dorp Baveno

Hartelijke ontvangst door oma die ons naar een klein plekje aan het water bracht. Mooi uitzicht over het meer met 3 eilandjes. Een schuin aflopende betonhelling maakt zwemmen en bootjes te water laten mogelijk. Zelfs eind september bomvol met campers waarvan sommigen 's nachts helaas lawaai maakten met hun verwarming. Die trekken meestal door de volgende ochtend. Schoon relatief nieuw sanitair. Fraai dorp met vele restaurantjes op loopafstand (Posta is inderdaad super maar wel reserveren), evenals supermarkt.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 8Annoniem07-09-2017

Nieuwe stacaravan superior gehuurd

Mooie kleine camping direct aan het Lago Maggiore en op loopafstand van Baveno en de supermarkt. Prachtige nieuwe stacaravan met ruim terras van 7 bij 2,5 meter, waarvan 5 meter overdekt. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Van de naast gelegen Lido beachclub geen overlast ervaren. Dit in tegenstelling tot andere reacties.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Michel26-07-2017

Mooie locatie, kleine plekjes maar niet te vol

Camping Parisi is een kleine maar gezellige camping aam het Lago Magiore. Zeer vriendelijke eigenaren. De plekjes zijn klein, maar door de indeling goed te doen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Doortje17-09-2016

Gemoedelijke en zeer klantvriendelijke camping

Kleine camping - helaas hutje/mutje - maar met prachtig uitzicht op het meer als je een plekje vooraan kunt bemachtigen. Beheerders zijn zeer klantvriendelijk - je wordt oa keurig naar je plek begeleid. Schoon/keurig ietwat gedateerd sanitair - ook het terrein wordt elke dag keurig bijgehouden (vegen-harken-snoeien) Koelkasten en diepvriezers voor algemeen gebruik.

Supermarkt op 300mtr en binnen 5 minuten lopen sta je op de boulevard van Baveno met alle terrasjes en een aantal winkeltjes. In het weekend helaas behoorlijke geluidshinder van de naast gelegen beachclub tot in de kleine uurtjes.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9AJ Schoneveld21-09-2013

Voor de 2e keer fantastisch

Wij waren hier voor de 2e keer en hebben weer genoten. Ligging van de camping op loopafstand van het dorp is fantastisch. Beheerders heel vriendelijk en behulpzaam,camping nog ouderwets eenvoudig en gezellig

Gereisd met partner in september 2013

• 9Remco21-09-2013

Mooie camping aan het Lago Maggiore

Bij aankomst op de camping werden wij vriendelijk begroet door een aardige jongeman. Hij zocht samen met ons een mooie plek uit. De plekken zijn op zich niet heel groot maar wij hadden toch een vrij ruime plek. Toiletgebouw was schoon maar verouderd. De ligging van de camping is erg mooi, direct aan het Lago Maggiore. Wij hadden vanaf onze plek direct zicht op het meer. De camping bevind zich op loopafstand van een supermarkt en het centrum van Baveno. Supermarkt is 7 dagen per week open, dus elke dag verse broodjes bij het ontbijt. Ook zijn er voldoende restaurantjes op loopafstand. Uitlaatplek voor honden is tevens op loopafstand. Deze camping is een prima uitvalsbasis voor het bezichtigen van de bergen en dalen aan de Lago Maggiore. Het personeel op de camping is vriendelijk en behulpzaam en spreekt prima Engels. Deze camping is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Wil Sewalt10-09-2013

Fijne camping direct aan het meer.

Dit is een zeer prettige camping direct aan het Lago Maggiore gelegen. Centraal gelegen om vanuit hier de stadjes aan het meer te verkennen. Stresa ligt op een paar kilometer en Isola Bella en Isola Madre zijn vanuit Baveno te bevaren met een bootje. De camping is schoon en goed onderhouden.Getuige zijn die mensen die er al jaren terug komen en sommige zelfs meerdere keren in 1 jaar. Het is wel een doorgangscamping voor Campers. We hebben er 3 weken gestaan en ons geen moment verveeld. Genoeg te zien en te beleven. Milaan kan je bezoeken per trein . Gewoon naar het station lopen op 15 minuten. De camping is geen giga camping. Eerder knus . Het enige nadeel was de WIFI. Hiervoor moet je naar de receptie en die is vrij traag met meerdere mensen tegelijk. Als je er alleen zit gaat het redelijk.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7john16-08-2013

Handig als tijdelijke plek

Door de enorme regen aan de start van onze vakantie moesten wij planb inwerking stellen.... Bellen naar italie of er plek was nabij onze uiteindelijke bestemming. Bingo Parisi had plek... Toen wij aankwamen bleek de camping redelijk vol en waren de opties naast het toiletgebouw of een smalle strook bij het meer.. 2 tenten en een trailer kwamen naast de douche terecht. Maar wat waar is is waar, ze hadden een plek voor ons vastgehouden en deden alles wat nodig was om ons te helpen. Grazie Mille... De camping is een beetje rommelig maar dat maakt het wel heel gezellig. Opa en Oma maken de planning en benutten werkelijk ieder gaatje .... Tja het is geen glamping :) uiteindelijk lekker 3 dagen op stoom gekomen in Baveno. Vanuit hier kun je lekker mountainbiken, hiken en vooral lekker eten in het dorpje. Supermarkt en bakker op loop afstand. Wat wil je nog meer..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Annet04-08-2013

heerlijk aan het meer

Een heerlijke camping, midden in het dorp waardoor er van allerlei eetgelegenheden in de buurt zitten. Bij het meer kan je met een boot richting 4 kleine eilanden, echt een aanrader om die te bezichtigen. De prachtige natuur en de verhalen bij de eilanden is echt een leuke dagtocht.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2011

3 tips over Camping Parisi

• AJ Schoneveld, 21-09-2013

Boten naar eilandjes/trein naar Milaan maar vooral het terras aan de haven voor koffie en aperitief met gratis chips/pinda's en olijven daar kunnen wij zuinige Nederlanders nog iets van leren.

• john, 16-08-2013

Wil je een optimale plek? Geef dan een metertje meer tent door als je belt. Dan is je plek iets ruimer...

• Remco, 21-09-2013
    • Bezoek vanaf hier Valle Varzasca in Zwitserland, Mottarone, Park Nazionale Val Grande en Toce watervallen, Isola Bella en Isola Superiore o dei Pescatori

1 vraag over Camping Parisi

• Filip Latour, 06-07-2014

plek

hebben jullie van 9 juli tot en met 12 juli nog een plek voor twee kleine tentjes?

Camping Parisi info

• Aantal sterrensterster