Hotel Grand Dino

17 reviews over Hotel Grand Dino

• 2018
    7Natanja26-11-2018

Super!

Prachtig hotel, mooie, nette, schone kamer. Heerlijk bed. Klein balkon om met 2 pers op te zitten. Het plaatsje baveno valt wat tegen. Stresa wel een aanrader, goed te doen met de boot of auto. Gratis parkeren iets verder uit t centrum langs de boulevard.

• Oude reviews

8Tussenhotel voor gezin met 3 kinderen (2 kamers geboekt)16-08-2015

Goed hotel aan lago maggiore in klein dorpje

Wij (gezin van 5; met 3 jongens van 11, 9 en 7 jaar) verbleven 2 nachten in dit toch wel prijzige hotel. Het heeft een fantastische ligging aan het meer, 2 zwembaden (binnen- en buiten) met bubbelbaden en grote ligweide, een strandje (stenen) en een aanlegsteiger (waar ook heerlijk vanaf gedoken kan worden). Daarnaast een grote garage voor de auto. Via de achteruitgang loop je zo op de boulevard met een aantal terrasjes. Hier legt een rondvaartboot meerdere keren per dag aan. Op loopafstand van het hotel is er bij de rotonde een supermarkt. Het hotel heeft ergens een exclusieve dure uitstraling maar publiek en vieze voorgevel kloppen daar niet bij. Hotelkamers prima maar geen mogelijkheid om bijvoorbeeld een kopje thee oid te zetten. Ontbijt was 16€ per volwassene en 12€ per kind; te duur per gezin vonden wij waarna prima ontbeten bij eetcafe op de hoek voor 3€ pp.

• 8G03-07-2015

Zeer lekker eten en mooie ligging

Mooi hotel met lekker eten. Vriendelijk personeel, enkel wat het internet betreft, is men vaag en soms onbeleefd.inloggen met je naam, zegt men. Als je problemen hebt en er wordt om uitleg gevraagd werden we behandeld alsof we onze eigen naam niet kenden en we de "hele simpele gegevens" toch wel konden volgen? Personeel eetzaal heel vriendelijk. Heel proper hotel , maar niet volgens beschrijving in brochure. Men spreekt in de brochure van voorgerechten - en desserten buffet, maar er was geen voorgerechtenbuffet en met de kar van desserten ( die wel subliem waren), komt men maar 1 maar langs. Maar nogmaals: heel lekker eten!

• 8Jannie 10-07-2013

Zou ik nog wel eens terug willen komen

We zijn er 4 dagen geweest hebben het heerlijk gehad het hotel ligt mooi aan het meer , s'morgens heerlijk op het terras ontbijten en het was een fantastisch ontbijt Veel levendigheid in de hal met komen en gaan gasten De prijs was redelijk We willen er graag nog eens terug komen

• 8Detlef18-02-2013

Niet slecht, maar zijn geld niet waard...

Mooi hotel, degelijk eten maar niet wat je verwacht voor de prijs. Sobere kamers, mooie zwembaden, prachtige ligging. Baveno is wel levensloos. Zeer duur qua drankjes. Overal veel muggen in de zomer. Het was goed, maar wel maar voor een keer. Er zijn prijs/kwaliteit veel betere hotels aan de Italiaanse meren.

• 9Thierry Van Dyck17-08-2012

Aanrader mooie ligging goed eten vlot personeel

Zeer mooi gelegen aan rand van meer, mooie en propere zwembaden, grote tuin met voldoende ligstoelen (geen rush 's ochtends om plaatsje te hebben). Zeer gevarieerd en ruim buffet, zowel 's ochtends als avond. 'S ochtends eet je altijd op het terras met zicht op het meer. Enkele avonden per week is mogelijk om ook buiten te eten 's avonds. Mooie kamers, niet al te ruim, maar is geen hinder, je leeft hier buiten. Op wandelafstand van de bootdienst en de terrasjes. Buitenzwembad voor kinderen is wat fris, maar er is een zeer aangenaam binnenzwembad en jacuzzi. Mooie speelzaal voor de kleintjes in de kelder. Zeer rustig, doch veel bezocht hotel en gasten die willen "genieten". Spijtig dat extra's duur zijn, bv 1 u wifi internet = 5 eur, je neemt dus best direkt 5 u of meer. Poolbar is ook prijzig (frisdrank 4 eur).

• 8Eddy02-09-2011

Zeer mooi en stijlrijk

Wil je Lago Maggiore bezoeken, dan moet je in dit hotel verblijven. Zeer mooi, groot en verzorgd. Personeel is niet van het vriendelijkste maar gedienstig. Grote kamers, zeer stijlrijk. Prachtige ligging met zicht op het Lago. Eten lekker maar prijzig.

Met vrienden

• 9Familie Castermans12-08-2011

Heel goed en mooi hotel!

Wij zijn in onze doortocht naar het Gardameer 3 nachten verbleven in Hotel Dino. We waren met 3 koppels, 1 koppel met 1 kind. Het hotel ziet er heel mooi en verzorgd uit, alles heel netjes! De kamers zijn zeer ruim, ook de badkamer, die een aparte douche en bad hebben. Het hotel heeft ook een prachtige ligging, met de auto op een paar minuutjes in het grotere dorp Stresa. Het eten was er zeeer goed! Voorgerechtenbuffet was iedere dag verschillend en lekker. Tussengerecht keuze uit 4 soorten, opgediend aan tafel, hoofdgerecht keuze en opgediend en het dessertenbuffet was enorm groot en heel verfijnd en lekker! Enige minpuntje was dat het buitenzwembad ernorm koud was, echt ijswater. Maar het binnenbad was dan wel weer aangenaam warm. Als we ooit teruggaan naar het maggioremeer gaan zeker terug naar Hotel Grand Dino, het is meer als zijn 4 sterren waard! (En we zijn al op vele plaatsen geweest 4 en 5 sterren).

• 7George11-09-2009

Leuk hotel

In augustus zijn wij er geweest. Er veel minder te doen dan in bijvoorbeeld het Gardameer. Toch is het een leuk gebied. Vooral Stresa is leuk. Het hotel is grootst en ligt direct in het centrum van Baveno. Het personeel achter de receptie was zeer zakelijk en niet vriendelijk. Een madam zat op lijsten te kijken en riep een kamernummer dat werd dan onze kamer. Bij het uitchecken hetzelfde liedje. Als we een nummer waren. Voor de prijs en de hotelcategorie vond ik dit zeer onprofesioneel. Het overige personeel was over het algemeen wel vriendelijk. Ontbijt is echter zeer duur. Er is een leuke gezellige broodjeszaak annex cafe net buiten de poort van het hotel. Waar men voor een leuke prijs echt lekker kan eten. De faciliteiten in het hotel zijn immens. Echter fitness, sauna etc. kost wederom geld. Het zwembad, het meer, de ligweide en de gratis strandstoelen daarentegen maken veel goed. Gasten zijn voornamelijk senioren en gezinnen met jonge kinderen

• 9marja26-08-2009

schtitterend hotel

hebben 4 nachten in dit hotel geslapen. personeel zeer vriendelijk en professioneel, denken met je mee en zijn zeer servicegericht. ontbijt zeer goed verzorgd onder genot van prachtig uitzicht over het meer. Ook voor onze kinderen meer dan prima. Zij hebben heerlijk gezwommen zowel in binnen- als buitenbad. Deze liggen in elkaars verlengde wat het zeer afwisselend voor ze maakt. Ook de grote tuin geeft voldoende ruimte voor beweging. hotel was absoluut niet vol. was aan de ene kant heerlijk relaxed maakte aan andere kant door grote congresfaciliteiten ook beetje verlaten indruk.

0 tips over Hotel Grand Dino

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages