Appartement Carl & Do

36 reviews over Appartement Carl & Do in het Nederlands

Heerlijk ruim, schoon appartement

Familie Van den Bogaard
23-8-2017

We hadden met twee volwassenen en twee kinderen een 3-kamer appartement. Dit bestond uit 2 slaapkamers, 2 badkamers, 2 zitkamers, een keuken.

De wifi en airconditioning waren gratis.

Heel vriendelijk personeel en de kamers waren heel schoon.

Enige nadeel was de afstand tot het zwembad, dit was een dikke 20 minuten lopen (bergopwaarts).

Prima appartement

Joost Joling
15-8-2017

Het appartement was schoon en netjes ingericht. Ruime kamers incl badkamer. Zwembad is niet aanwezig, maar als je de weg oversteekt door het park heb je het strand, waar het goed toeven is. Ook krijg je een gratis toegangsbewijs tijdens je verblijf voor een aquapark iets verder op. Parkeren kun je op een openbare parkeerplaats naast het complex, maar wij hebben gekozen voor het parkeren in de parkeergarage onder het complex. Kost wel €8 per dag, maar dan staat je auto veilig en ben je verzekerd van een plek.

Op circa 200 mtr is een supermarkt, waar je 's-morgens heerlijke broodjes kunt kopen. Iets verder richting Baveno ligt een prima restaurant Ristorante Pizzeria La Trappola waar we heerlijk gegeten hebben. De Italianen eten hier zelf ook en dat is vaak een goed teken.

Verder leuke uitjes gedaan o.a. naar Milaan met de trein vanuit Baveno, de berg Mattarone met rodelbaan en met de boot naar Cannobio. 'S-avonds is het leuk om naar Stresa te gaan.

Risico identiteitsfraude!

Res
25-4-2017

Let op!! Groot risico op identiteitsfraude! Deze accommodatie accepteert geen paspoort of id-kaart met doorgestreept bsn. Men maakt zelf een scan die in de computer wordt opgeslagen. Wie dit niet accepteert, wordt als gast geweigerd en is zijn vooruitbetaling kwijt. Volgens directeur Zacchero moet het hotel zelf een kopie maken van de politie maar dat is onzin, zo blijkt uit onze verblijven in andere hotels in de regio. Zacchero krijgt bijval van de locale reisagent maar ook van NL-touroperators waaronder touroperator Nederland, die haar klanten notabene waarschuwt het paspoort of de id-kaart niet door derden te laten kopiëren.

Het bovenstaande geldt voor alle hotels en appts van het Zacchera-concern, dus ook voor Dino en Splendid in Baveno en de hotels Bristol en Simplon in Stresa.

Het appartement is heel luxe en zeer compleet ingericht, maar heeft een piepklein en winderig balcon zonder zon aan een drukke, lawaaierige weg. Buiten zitten is er niet bij.

D-reizen

Mooie appartementen vlak bij Lago Maggiore.

Theo & Yvonne
27-9-2016

We hadden met ons twee een mooi ruim appartement. Alles was voor handen wat men nodig heeft. Auto kon aan de zijkant geparkeerd worden en er was een trolly ter beschikking voor vervoer van bagage naar appartement. Groot balkon waar men lekker kan zitten voor bijvoorbeeld ontbijt. Supermarkt vlak bij en ook centrum Baverno niet ver weg. Klein strandje via het park te bereiken. Vanaf de boulevard vertrekken diverse boten voor een tocht over het meer. De entree is ruim en personeel vriendelijk. Ook hangen er diverse folders voor wat te doen is op die dag, of in het algemeen. Inderdaad een drukke weg voor langs, maar wij hadden er niet veel last van. Airco deed het goed, en soms te goed. Check wel het adres want die was anders dan in de reisbescheiden stond aangegeven. Bushalte voor de deur. Op de TV diverse talige zenders waaronder ook Nederlands.

Wij hadden een 3 kamer appartement wat enorm groot was op de 6e verdieping met uitzicht op het meer. 2 grote slaapkamers en 2 ruime badkamers, keuken, woonkamer. Heel schoon en mooi. Je kunt gratis gebruik maken van zwembad verderop en als je de straat over steekt loop je door een park zo naar het meer waar je kunt zwemmen, zonnen en eten/drinken. Voor herhaling vatbaar!

Wij komen niet terug..

hilde4
20-12-2014

Niet het gezellige van Italië wat je verwacht.. Dichtbij de weg, veel lawaai en er was om het hotel weinig te doen.. Ik ben vaker in Italië geweest en dit was toch echt het minste.. Ik vond het personeel ook niet vriendelijk.. Zwembad is niet in de buurt.. Terwijl er eerst wordt gezegd dat je gebruik kan maken van een zwembad op 5 min. lopen, maar dit was niet zo. Interieur is erg oudbollig..

Niet voor herhaling vatbaar

Familie Mulder
9-8-2014

Prima appartement, voor ons doen best luxe. Maar wij misten de gemoedelijkheid en gezelligheid. Er is echt niks te beleven in en om het gebouw. Het appartement zelf mooi en schoon, maar wat we absoluut misten was een doodnormale eettafel, er waren alleen sitetables en daar konden we met 3 personen niet aan zitten. Ook op het balkon konden we niet aan de tafel zitten. Wel een prachtig uitzicht. De koekenpannen waren zeer slecht maar dat is meestal. Zeer fijne ruime badkamer met een heerlijke douche. Ook heerlijke bedden. En schandalig dat je in zo'n luxe residence 5 Euro per uur voor internet moet betalen, echt niet van deze tijd

Zeer prettig verblijf

renee
24-8-2013

Wij zijn hier twee keer geweest, een keer in 2006 en een keer in 2008. Beide malen in Augustus. Algemene indruk: dikke prima. Mooi complex, nog niet zo oud, ruime kamers maar als je op de onderste verdiepingen zit vooral GEEN uitzicht en best wel veel geluid van de weg (dat galmt zo lekker, tussen twee hoge gebouwen in). Met de ramen dicht is dat echter veel minder :) Kamers zoals gezegd ruim maar (zoals het Italiaanse appartementen betaamt) best onpersoonlijk. Och, als het goed is spendeer je toch weinig tijd aldaar, en het bed ligt prima! Vriendelijke receptie, altijd iemand aanwezig.. Spraken toentertijd ook aardig buiten de deur (oa Engels en Frans). Baveno zelf stelt niet zo heel veel voor, maar in de tentjes langs het water is het toch prima toeven. Eerste keer was er ook bijna elke avond wel iets te doen qua muziek enzo, tweede keer was dat beduidend minder. Baveno is wel een prima uitvalsbasis voor uitstapjes.

Prima accommodatie centrale ligging

meneer van de Sant
26-7-2013

Een aanrader om naar de borromese eilanden te gaan en dan zeker het paleis bezichtigen, goed te doen om naar Milaan te rijden.

Hoge verwachting, beetje teleurgesteld

Familie Prakke
14-7-2013

De eerste indruk van jet appartement was goed, maar naarnate we er langer zaten, kwamen er steeds meer minpunten bij. Ontvangst in het hotel was heel zakelijk en minimaal aan informatie. Het balkon is niet prettig om te vertoeven, omdat het uitzicht was op de drukke weg rond het meer. Het appartement was weliswaar heel ruim, maar weinig comfort en erg individueel. Er heerst weinig sfeer in het hotel en voor kinderen is er weinig te doen. Ook Baveno biedt weinig, demeeste restaurants zitten aan de drukke weg en bieden ook weinig sfeer. Stresa op 10 minuten afstand biedt veel meer. We konden gebruik maken van het zwembad op ongeveer1,5 km afstand, dat was prima, jammer dat je weer mooet betalen voor het gebruik maken van de glijbanen. Al met al niet een plek wat we zouden aanbevelen aan anderen. Excursies vonden we prijzig. Wel leuk is de dierentuinin Stresa.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Carl & Do in Baveno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Carl & Do zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Carl & Do scoort een 7.92 uit 10 op basis van 36 reviews.