Camping Sole Langhe

Camping Sole Langhe
7,5

20 reviews over Camping Sole Langhe in het Nederlands

rustieke,prachtige camping tussen de druivenranken

Anique van Barneveld
22-8-2017

Heerlijke ruime douches , tegenover de camping een klein echt italiaans winkeltje voor brood en zelfgebakken koekjes. Waar je overigens heerlijke wijn koopt.

Ernaast is een klein prima restaurant. ciao

Geweldige camping in een prachtige omgeving

Lilian de Bree
19-8-2017

Helemaal tevreden perfect sanitair, mooie omgeving . Brood kon je om de hoek helen en was heerlijk vers . Ik vond het zeker een aanrader

Heerlijke uitvalsbasis om Piemonte te bezoeken

Maarten van den Bosch
27-7-2017

De camping is aan de rand van het dorpje Vergne, gemeente barolo. Er heerst een rustige sfeer midden tussen de wijngaarden rondom. Het sanitair is nieuwen ruim opgezet met fijne grote douches. Er is ook een douche/wc voor rolstoelgebruikers. Er is een zwembad met prachtig uitzicht, dat tegen betaling van 5 euro pp/pd te gebruiken is. Er is een kiosk waar drankjes en koffie te koop zijn. Een kruidenier en een prima restaurant vind je op 200 metervan de camping. Camping en omgeving bevielen ons prima, we zijn veel langer gebleven dan vooraf bedacht.

je wordt er getolereerd!

evelien
15-10-2016

beste plekken zijn op het lager gedeelte met uitkijk op de druivenranken,

nooit meer

incognico
14-9-2016

Ligging is mooi, da's ook het enige, sanitair is dramatisch, gebouw sterk verouderd , nieuw gebouw in aanbouw maar nog lang niet af, ondertussen wordt het oude gebouw niet meer onderhouden. Het wordt schoongehouden en zolang het droog is lukt dat maar bij regen is het een modderbad. Het nieuwe zwembad wordt gepromoot maar als je daar even in wil mag je pp/pd € 5,00 afrekenen.

Voor ons het eerste en ook het laatste bezoek.

mooi en rust

tom metz
14-8-2016

Camping is prima gelegen, mooi centraal in het wijngebied van Barolo. Ook mooi om te fietsen. Ruime plaatsen. Prachtige omgeving.

Heerlijke camping in mooie streek

Frank
22-8-2014

Camping waar de meeste gasten een of enkel dagen staan.

Lekker rustig op camping. Kracht van deze plek is natuurlijk het wijngebied rond Barolo. Over het algemeen kleine plekjes, maar voor enkele dagen prima. Je bent overdag toch op pad. Vriendelijke camping baas. Op hetzelfde terrein naast de camping ligt een gelijknamig B&B.

festival, maar geen feest

adema
2-9-2013

festivalgangers overstroomden de rustige camping. Van alles was er te veel, behalve sanitaire voorzieningen.

Sole Langhe is eigenlijk een agriturismo met een camping erbij; prima plaatsen, super omgeving met natuurlijk voorop wijn en spijs. De camping zelf kent geen animatie, speeltuinen of andere voorzieningen, maar water en electriciteit op de plaats en heerlijk koffie bij de receptie verkrijgbaar. Het sanitair is verouderd, maar vervanging is in aantocht. Tijdens het jaarlijkse muziekfestival (begin juli) stroomt Barolo vol en dus ook de camping! Italiaanse gezelligheid, waar je tegen moet kunnen. Broodjes bij een winkeltje tegenover de camping, waarnaast ook een prima restaurant is (relatief duur, maar erg dichtbij).

heerlijk rustige camping

fam staes
15-9-2012

Wij ( 60 plussers) stonden hier met onze mobilhome voor 5 dagen in juni , heerlijk rustig, prachtig weer , heerlijk wandelen tussen de wijngaarden , en s'avonds met een heerlijke "Borolo" relaxen met zicht over de vallei met wijngaarden

vriendelijke eigenaars , geen voorzieningen voor kinderen , geen zwembad , klein winkeltje in omgeving

Hier komt men voor de rust en de omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sole Langhe in Barolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sole Langhe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.