Reviews over Bagnolo Piemonte

de plek om te onthaasten

Manon Luiting,
    18-2-2010

de vakantiewoningen van Castello di Bagnolo zijn met smaak ingericht. Iedere woning kent veel privacy.

dit is de ideale plek om na een jaar hard werken tot rust te komen en te onthaasten. Sinds 2007 starten wij onze vakantie in Italie met een weekje bij de Contessa!

In de directe omgeving een aantal goede restaurants, leuke dorpjes en op dinsdag naar de markt in Cuneo. Ook Turijn is goed bereikbaar.

Prachtige, sfeervolle accomodatie

Jans van Aalst-Ubels,
    10-6-2008

Prachtige, sfeervolle accomodatie. Schoon en smaakvol ingericht. Zeer vriendelijke gastvroue, we werden door de Barones zelf rondgeleid op het middeleeuwse kasteel op het terrein. Mooi, nieuw zwembad.Prima uitvalsbasis voor Turijn, de alpen en het Po dal.

Wij waren in de pinkstervakantie in deze charmante Zeer en

Jans van Aalst-Ubels,
    8-6-2008

Wij waren in de pinkstervakantie in deze charmante agriturismo. Zeer vriendelijke gastvrouw (barones) die engels, frans en duits spreekt. Accomodatie smaakvol en authentiek ingericht. Goed schoon en prima sanitair. Prachtige rustige omgeving en zeer geschikt om Turijn te verkennen. Middeleeuws kasteel op het terrein en mooi smaakvol nieuw zwembad.