Hotel Chalet Del Lago La Magnolia

Hotel Chalet Del Lago La Magnolia

Kleine hotelsWeer vandaag29°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Del Lago La Magnolia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chalet Del Lago La Magnolia in het Nederlands

Geweldig Hotel

Henrie van Geneijgen
18-4-2009

Chalet de Lago is een echt familie hotel en zo als de naam al zegt gelegen aan een meer, maar wel een schitterend meer.Vanuit deze lokatie kan men het ruige piemonte ontdekken maar ook naar Turijn of Milaan is een optie.Liguria en Genoa is ook goed te doen.Het Hotel heeft voor de olympische spelen een metamorfose gekregen maar je moet gewoon van de sfeer houden en je laten meevoeren in dit fijne hotel en sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 18 2009 00:30:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Privé strandAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresVia Monginevro, 26 10051(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chalet Del Lago La Magnolia in Avigliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chalet Del Lago La Magnolia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.