Tijdelijk €25 aanbetaling

Gasthof info

We hebben de beste aanbieders voor Gasthof La Mussia voor je op een rij gezet:

3 Reviews over La Mussia

• 9Marijn, Jessica & Elsa18-09-2017

Heerlijk verblijf met zeer gastvrije eigenaren

De locatie is goed, Alba, Asti en meerdere andere mooie plaatsjes zijn goed te bereiken. Ook Turijn is maar een uurtje rijden. Het ontbijt is goed en uitgebreid voor Italiaanse begrippen. En Laura maakt graag een eitje voor je klaar. Een paar keer in de week kookt Laura voor haar gasten en dat is zeer de moeite waard! Zeker een keer proberen. De appartementen zijn ruim genoeg en de keuken is prima. Wat beter kan is het faciliteren van afvalbakken voor het scheiden van afval. Wij hadden één emmertje en dan wordt scheiden toch lastig. Onder het aanrecht is ruimte genoeg voor 3 bakken (papier plastic en overig). Verder mag je gaan en staan waar je wilt. Zo kan je de koeien (eigenlijk stieren en kalfjes) altijd een bezoekje brengen. Ook Milky is alom aanwezig. Een hele vriendelijke hond. Het zwembad is wat verder op het terrein gelegen. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, omdat het weer het niet toeliet.

• 10Christophe , Willy en Liliane12-09-2011

Fantastishe plaats

Een fantastishe plaats om terug te gaan!!Lekker eten en heerlijke wijn .Super vriendelijke mensen een echte aanrader.

• 8Christophe07-09-2011

Rustig vertoeven bij zeer aangename mensen .

Dit jaar voor de 2de maal geweest , het was weer super .Zeer goed gegeten aan een eerlijke prijs .Van hier uit nooit langer dan een half uurtje rijden naar de de prachtige steden en dorpen als Asti,Alba,La Morra,Canalé,Barolo,..... .Je wordt hier ook altijd met de glimlach geholpen ,het zwembad is groot genoeg en zalig tussen de wijndruiven .

Gasthof La Mussia info

• Adresgegevens