Hotel Cortese

Hotel Info

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Cortese

• 9Hans29-06-2019

Absoluut een pareltje met zeer attente bediening v

Je moet wel met de auto naar het meer van orta

• 2017
    3Fam. Kemkes31-07-2017

Nooit meer!!!

Geboekt via touroperator voor 5 personen, omdat we twijfelde of de boeking correct was, wilde we dit graag bevestigd hebben, dus contact opgenomen met Hotel Cortese, zowel telefonisch als wel via de mail hebben zij bevestigd dat de prijs en de aantal personen akkoord was, bij aankomst (om 22.30 uur met 3 kinderen!) was er alleen een vele malen duurdere kamer beschikbaar, ook wilde het personeel niet naar onze bevestigingsmail kijken, die wij uitgeprint bij ons hadden. Hun versie was dat bij de eerste boeking niet werd aangegeven dat het om 5 personen ging, naar onze reactie dat wij juist DAAROM hadden gebeld en gemaild werd niet maar dan ook helemaal niet geluisterd.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Ingrid16-08-2011

Zeer net en aangenaam hotel.

Hotel Cortese is een aangenaam, kleinschalig hotel. Het personeel is vriendelijk en men wordt professioneel bediend. De kamers zijn misschien aan de kleine kant maar verzorgd. Het ontbijt is in orde en bij half pension krijgt men een lekker 3-gangen menu. Een minpunt is misschien de ligging (nogal ver verwijderd van 'de bewoonde" wereld. Men heeft toch een 20 minuutjes nodig om met de wagen naar het meer van Orta te rijden. Weinig of geen restaurants in de omgeving. Toch een aanrader met een goede prijs/kwaliteit verhouding

• 7Alex31-07-2011

Aardig nieuw,klein hotel tussen prachtige meren!

Het kleinschalige Hotel Cortese heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding! Sfeer is informeel, kamers modern en over het algemeen personeel vriendelijk tot zeer vriendelijk Minpunten. Hotel ligt aan een vrij drukke verbindingsweg; af en toe versta je elkaar tijdens buiten dineren niet als motoren voorbij scheuren! En in het kleine buitenzwembad lig je daardoor beslist niet rustig! De bedden zijn echt veel te hard en oncomfortabel; een week slapen/ verblijven is hierdoor te lang! De chef Mario van het restaurant is een zeer arrogante en onvriendelijke man; na zes avonden weet hij nog steeds geen naam dan wel kamernummer (ondanks een gering aantal kamers en gasten!) Ook wilde hij ons geen hoofdgerecht laten wisselen uit het matige halfpensionmenu; hoewel wij daarvoor extra wilden betalen. Dan moesten wij allemaal maar helemaal a la carte eten! Ik voerde aan dat er al was betaald voor het halfpensionmenu, maar deze onvriendelijke chef bleef bij zijn onredelijke houding.

Met oudere kinderen

• 9Elike & Pedro31-08-2010

Prima hotel met perfecte service.

Hotel mankeert niets aan. Lekker kleinschalig en goed onderhouden. Service van hotel is geweldig. Wij hadden problemen met auto die met bemiddeling van hotel perfect zijn opgelost. Doen zelf ook suggusties voor uitstapjes. Hotel is prima uitvalsbasis voor het verkennen van omgeving en het spelen van golf. Er liggen werkelijk schitterende golfbanen in de omgeving.

• 10P. Stroober21-06-2010

Goed gelegen hotel met een geweldige staf

Wij bezochten hotel Cortese tijdens een golfvakantie. Voor dit doel was dit hotel uitermate geschikt. Pachtige golfbanen in de omgeving. Een bijzondere vermelding verdient de zeer gastvrije ontvangst van Marco die ons met zijn staf een heerlijk verblijf bezorgde. Dit tesamen met vrienden die het hotel op een zelfde manier hebben beoordeeld.

• 8Hokstable02-05-2010

Prachtig uitzicht op het Lago di Orta .

Schoon , netjes , mooie badkamer . Voor Italiaanse begrippen een zeer uitgebreid ontbijt . Prima service . In de winter : op minder dan 10 minuten van ( klein ) skigebied .

Met vrienden

• 9an, so en em22-08-2008

voldeed a onze vereisten

mooi, rustig gelegen hotel.Ideaal om uit te rusten en indien je uitstappen wilde doen toch kort genoeg gelegen bij lago d'orta.Lekker eten, ontbijt mocht iets uitgebreider.Klein zwembad met toch wel koud water.Toch een aanrader om lekker uit te rusten en te genieten.Willen we ooit nog eens opnieuw bezoeken.

Met vrienden

• 9Roussard Rik07-02-2008

Zeer goed hotel! Het enige minpunt is misschien de ligging; vlak naast een soms nogal drukke doorgangsweg. Maar je bent wel snel in Orta en in Stresa en het hotel bevindt zich in een groene omgeving. Voor de rest alleen maar pluspunten: Mooi design hotel, met mooie kamers; zeer vriendelijk personeel; je kon altijd terecht in het Engels, Frans of Duits en een paar woordjes Italiaans leer je wel; mooi zwembad; een rustige sfeer; ruim ontbijtbuffet en een lekkere keuken. Wij hebben halfpension genomen en dit is ons zeer goed bevallen. Kortom, een aanrader!

• 9johan coesemans21-09-2007

inderdaad een aanrader : mooi & modern hotel, vriendelijk personeel, zal nog beter worden als zwembad aan het straatzicht ontrokken wordt

0 tips over Hotel Cortese

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel
      • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats