Reviews over Alice Superiore

Leuke camping in mooie omgeving

Clara Oude Vrielink,
    30-6-2017

De camping ligt in het dal van de Chiusella in de rustige streek Canavese. In de omgeving mooie dorpen zoals Fondo en interessante plaatsen zoals Damanhur. Turijn is op een uurtje rijden en heeft oa een prachtig Egyptisch museum De camping is charmant, heeft een klein zwembad, genoeg bomen en goed sanitair de eigenaren zijn erg aardig en spreken goed Engels en Duits Het is een typische Italiaanse familiecamping met in het weekend vaste gasten. Wij zijn er een week lager gebleven dan we van plan waren. Voor liefhebbers van natuur en rust een aanrader.