Hotel Diamante

3 reviews over Hotel Diamante

Good Value for money

AP
25-3-2018

Ideal Hotel both for business or leisure trip. Very closed to Serravalle Outlet for shopping and very interesting area where to buy wine or cheese or truffles or tasting very lovely food. Hotel very nice.

Tutto molto interessante

Sara
26-10-2017

Allora Se vogliamo parlare delle camere e della struttura era veramente eccezionale peccato che si sono persi su alcune richieste fatte al personale

Oude reviews (archief)

Splendido !!!

Michele
19-4-2010

Bellissimo Hotel con un VERO Centro Benessere annesso. Ottimo rapporto qualità prezzo.

We hebben een aantal aanbieders voor Diamante voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamante in Alessandria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamante scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.