Hotel Ariotto Village

ItaliëPiemontAlessandria

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ariotto Village voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Ariotto Village

• 9Fam. Timmermans25-08-2019

Mooie regio en prima verzorgde accommodatie!

Ariotto Village is een droomplekje met mooi uitzicht, lekkere zwembaden, goed onderhouden en schone / ruime accommodatie. Wij komen zeker nog eens terug! Prima uitvalsbasis voor Milaan of Turijn of zelfs de kust (Genua). Ook de dorpjes er omheen zijn zeker de moeite waard. Tip neem genoeg anti muggenspray mee.......

• 8Adriana04-08-2019

Het Italiaanse leven in Piemonte.

Deze village ligt in een heel stil dorpje. Maar het complex zelf is mooi. Er zijn hotelkamers en appartementen. Er zijn 2 kleine zwembaden met voldoende ligbedden. Wij zijn zelf in het hotel gebleven met halfpension. Omdat hier nog weinig over te lezen valt schrijf ik hier iets meer over. Het avondeten kan vanaf 19.30, maar dan zit er niemand. Dus een half uurtje later is beter. Je krijgt in een rap tempo 4 of 5 gangen. Er is geen keus je krijgt wat ze die dag voorschotelen. Ik zal een voorbeeld van een menu opnoemen. Eerst een bordje met plakjes rosbief met tonijn mouse, dan een muffin van ei met wat sla vervolgens een pasta met tomatensaus dan lapje vlees met groente en een dessertje. Het zijn geen grote porties maar je zit vol. Zeer smaakvol allemaal en als je niet iedere avond weg wil voor je eten een aanrader. Het was heerlijk voor een weekje het enige nadeel waren de muggen. Maar de sfeer is goed echt Italiaans.

• 8Jose07-09-2018

Heerlijk

Prima plek . Heerlijk rustig. Fijne zwembaden en een schone en ruime kamer met airco. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

• 8R.wenting10-08-2018

We hebben genoten

Zeer netjes en aardig personeel. Voor ons was er net iets te weinig te doen in het hotel.

• 10m30-07-2018

Heel goed

Erg mooi appartement. Rustig complex maar dat was waar wij naar op zoek waren. Heerlijke zwembaden met heerlijke ligbedden met dikke kussens. In de omgeving op circa 1 uur rijden heb je Milaan, Turijn en Alessandria. Het enige nadeel vonden wij de muggen, wat erg vervelend was. Prijs kwaliteit verhouding is super.

• 9Familie Koot23-07-2017

Fantastische vakantiewoningen voor gezinnen

Nog nooit zo'n mooi vakantiehuis gehuurd op het terrein bij hotel en appartement ariotto. De vakantiehuizen zijn nieuw, heel luxe, fantastisch uitzicht en voor heel weinig geld in het hoog seizoen. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen die niet in het bijbehorende hotel willen zitten.Via reisorganisatie te huur.

Hotel Ariotto Village info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij