Hotel Calissano

4 reviews over Hotel Calissano in het Nederlands

We waren volledig tevreden.

25-11-2013

Het beste in Alba! met groetjes vanuit Bar van alle gasten van het restaurant Hirssattel. Dit hotel kan ik alleen maar aanbevelen.

Zeer mooi hotel.

12-10-2013

Zeer aan te bevelen - gratis wifi - Het ontvangstpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kom graag terug.

Fantastisch hotel middenin het centrum van Albas. Geweldige bars en restaurants op een paar minuten loopafstand. Het hotel is prachtig en de service is perfect. Ook het restaurant van het hotel is absoluut aanbevelenswaardig!

Zeer mooi hotel.

26-3-2013

Zeer mooi hotel met grote kamers en badkamer. Het hotel is zeer schoon. Naar het centrum is het slechts enkele meters.

We hebben een aantal aanbieders voor Calissano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calissano in Alba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calissano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.