Vakantiepark Alba Village

Meer vakantiepark info

25 reviews over Vakantiepark Alba Village

• 2018
    6J.Heinhuis27-11-2018

Alba fantastisch.Camping: maak n keuze!

Camping laat zwaar te wensen over! Helaas! Was lang niet het geval! Alba village, maak een keuze? Wil je die campingbewoner wel?

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Jolanda26-11-2018

Bezoeken Alba zo graag! Waar blijft de campingplek

We zijn hier regelmatig n paar dagen te gast geweest sinds de opening. Prachtig sanitair in centraal deel. Hierbij hebben we verschillende bedrijfsvoeringen ervaren. De laatste keer was ongelofelijk! We voelden ons hier voor t eerst 2e rangs burger! 2/3 van het sanitair was afgezet en omgebouwd tot n spa??? Zeer onprofessioneel vonden wij. We moesten genoegen nemen met n portacabin met n chemisch toilet en een afwasplek met “ niet drinkbaar” en koud water. Smerige schimmelranden en eea werd niet schoongemaakt! De schoonmaak verwisselde alleen de vuilniszak! Ik zou graag n hygienetest laten doen hier! Wat ontzettend jammer dat deze keuze gemaakt is bij zo n prachtige camping! Het personeel was deze keer iets vriendelijker en de prijzen waren verlaagd. Wij missen nog steeds de beheerders van het 1e uur. Vriendelijk, betrokken en gaven je t gevoel zeer welkom te zijn. Daarna werd t zakelijk, onpersoonlijker en duur.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

3kooistra07-05-2016

Zeer onvriendelijk

Met een groep van 4 campers een dag van tevoren gereserveerd. Omdat er 3 kinderen van 14 bij zijn gevraagd of het zwembad open was. Dit bleek het geval. Het inchecken was een langdurige aangelegenheid. Omdat het hekje van het zwembad dicht was gingen de kinderen vragen of het zwembad open kon. Zij werden boos weggestuurd. Op navraag van een van de ouders werd zeer agressief gereageerd. Het argument was dat het te koud was ( 24 graden). De camping is klein en gecombineerd met een paar huisjes. De afstand tot het centrum is ongeveer 45 min lopen.

• 3Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Mark09-08-2015

Super vakantie gehad,

We komen net terug van camping Alba Village. We hadden daar een mobilhome gehuurd. Het is een klein schalige camping waar onze dochter zich prima heeft vermaakt. Na het lezen van de vorige reacties en beoordelingen hadden we zoiets van, we kijken wel als we er zijn. Maar alles was super. Vriendelijk personeel, mooie mobilhomes met een mooie ligging, zwembad mooi, schoon en noem maar op. Je kunt negatief zijn wat ik gelezen heb maar boek dan de volgende keer een 5* vakantie! Bakker op 10 minuutjes lopen en supermarkten ook dichtbij.

Vindt dat de camping prima gezikt is voor kleine kinderen. Zijn ze wat groter dan is er te weinig te doen. Verder zijn de plaatsjes, barolo, cuneo, en asti mooie plaatjes en kun je mooie auto ritten maken in de buurt. Wij vonden dit in ieder geval een aanrader!

• 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8manonjonker09-10-2014

Nette kleine camping

Kleinschalige nette camping. Mochten zelf een plek uitzoeken (caravan). Sanitair is schoon. Zwembad is wel klein maar voor ons dochtertje van 10 mnd groot genoeg. Maar het ziet er niet uitnodigend uit. Verder geen bakker of winkeltje aanwezig op de camping zelf, in de omgeving wel bakkers en supermarkten, tis dan wel handig om een fiets bij je te hebben ,lopen kan wel hoor maar vond ik wel wat ver. Alba is een leuk stadje om naartoe te gaan. Mooie omgeving. We zijn hier 5 nachten geweest en dat is dan ook lang genoeg ( we waren dus wel wat beperkt door ons dochtertje)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Frank25-08-2014

Leuk voor kinderen en tripjes

Als uitvalbasis voor wandel- of fietstochten in de heuvelachtige omgeving een prima plek. Voor kinderen van basisschool vertier genoeg in en rondom kleine zwembadje en met andere kinderen op piepkleine camping. Naastgelegen park zeer geschikt voor hardlopen of luieren. Duidelijk gemis aan deze camping is mogelijkheid om 's ochtends brood te kopen. Ook in nabijheid geen bakker (geopend). Dus supermarktbrood of met de auto op pad. Ook is het barretje bij de receptie een aanfluiting. Zeer beperkt en wisselvallig open en beperkte kaart. Voor ons was het voor een vijfdaags verblijf allemaal prima, vooral ook vanwege de fantastische omgeving en de kleinschaligheid voor onze kinderen. De stacaravan van touroperator was prima gelegen en in goede staat. Inventaris is zeer karig. Weinig servies, pannen etc.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Bert20-08-2014

Mooie rustige camping

Zeker een aanrader,huisjes netjes en schoon,bij vragen meteen netjes geholpen,personeel komt regelmatig groente en fruit uit eigen tuin brengen, Elke.morgen verse broodjes op 500m, In de omgeving zijn mooie wandeltochten/fietstochten. Stadje Alba op een half uurtje lopen,is veel bedrijvigheid, Zou alleen voor de omgeving al een keertje terug gaan

Gereisd met partner in augustus 2014

• 3junkenspam05-08-2014

Waardeloze camping

Als je de recensies leest dan zijn ze vrij positief en de foto's zien er best goed uit. Echter, de foto's zijn net zo gedateerd als de recensies. De camping is ouwe meuk. Het zwembadje is lachwekkend en slecht onderhouden. De bedjes en parasols zijn krakkemikkig en vies. De camping was (ondanks eind juli) nauwelijks bezet. Slechts 1/5 van de capaciteit was in gebruik. Bijna uitsluitend gevuld met Nederlanders. De 8 stacaravans zijn wel allemaal vol. Ook uitsluitend Nederlanders. Onze stacaravan stinkt muf en is vochtig (ondanks de droogte en 30 graden...) Het bed is een kuil en ligt voor geen meter. Na 2 dagen zonder warm water alhoewel het wel iedere keer 'gemaakt' wordt worden we op dag 3 na een dagje regen bij terugkomst ook nog eens verwelkomd met een gigantische rioollucht die niet te harden is. Bij de receptie is vroeg op de avond al niemand meer, dus we kunnen niet geholpen worden. De camping ligt ca. 45 minuten wandelen van het centrum van Alba in een achterstandswijk.

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 2resie30-06-2014

Géén vakantiegevoel in Alba

Vakantiepark Alba is geen familievakantie park bestemming, de huisjes zijn klein, niet schoon, het kinderbedje wordt in de woonkamer geplaatst en er is geen kinderstoel. De wenteltrap is smal en steil. Bij aankomst was er geen gas om te koken, en er was slechts 1 pannetje. De beheerder/receptionist is een onvriendelijke Italiaan. Na 3 dagen zijn we vertrokken van deze troosteloze accommodatie.

• 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8Otto31-07-2013

Heerlijke en voordelige camping!

Heerlijke camping. Fijne tijd gehad met kinderen van 0 en 6. Geen megacamping met dito voorzieningen en attracties maar ideal voor stellen of gezinnen met jonge kinderen. Er zijn een stuk of 10 Stacaravans op het terrein. Die van ons was keurig schoon, dat hebben we bij duurdere campings wel eens anders gezien. De camping heft ook huisjes te huur, die zagen er ook prima uit. Zwembad is niet groot, maar op zich prima te doen. Het lokale buitenbad van de plaats Alba ligt pal naast de camping dus als je een groter bad wenst is deze binnen handbereik, Enige minpuntje waren de parasollen bij het zwembad van de camping, deze waren gammel en niet genoeg. In de brandende hitte is het toch wel lekker als je wat schaduw kunt zoeken. Pluspunt is de gratis Wifi die beschikbaar is bij het zwembad en de receptie.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Vakantiepark Alba Village info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad