ItaliëPiemontAlbaResorts AlbaVakantiepark Alba Village

Vakantiepark Alba Village

ItaliëPiemontAlba

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Alba Village voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 25 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 25 reviews
  • 5.8Activiteiten
  • 7.3Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

25 Reviews over Alba Village

• 6J.Heinhuis27-11-2018

Alba fantastisch.Camping: maak n keuze!

Camping laat zwaar te wensen over! Helaas! Was lang niet het geval! Alba village, maak een keuze? Wil je die campingbewoner wel?

• 5Jolanda26-11-2018

Bezoeken Alba zo graag! Waar blijft de campingplek

We zijn hier regelmatig n paar dagen te gast geweest sinds de opening. Prachtig sanitair in centraal deel. Hierbij hebben we verschillende bedrijfsvoeringen ervaren. De laatste keer was ongelofelijk! We voelden ons hier voor t eerst 2e rangs burger! 2/3 van het sanitair was afgezet en omgebouwd tot n spa??? Zeer onprofessioneel vonden wij. We moesten genoegen nemen met n portacabin met n chemisch toilet en een afwasplek met “ niet drinkbaar” en koud water. Smerige schimmelranden en eea werd niet schoongemaakt! De schoonmaak verwisselde alleen de vuilniszak! Ik zou graag n hygienetest laten doen hier! Wat ontzettend jammer dat deze keuze gemaakt is bij zo n prachtige camping! Het personeel was deze keer iets vriendelijker en de prijzen waren verlaagd. Wij missen nog steeds de beheerders van het 1e uur. Vriendelijk, betrokken en gaven je t gevoel zeer welkom te zijn. Daarna werd t zakelijk, onpersoonlijker en duur.

• 10Jan Law24-02-2017

What a gem!

We usually head down to France with our VW camper but last year we decided to visit friends in Alba, about an hour from Turin and an hour north of the sea. What a real surprise! We loved this campsite as when you get sick of the squashed space like we have in our camper you can rent a hotel room at a great reduced price! (We're not experienced camper folk, we tend to do 4 days camper then 4 days hotel!) The campsite is lovely, much better than some we've visited in France and Germany and the staff were so friendly, there's even a really kind english girl called Jenny there to greet you when you think you'll never be able to explain that you want to stay in a room too! We had such a laugh. Luigi was such a sweetie too, we saw him in the city centre one day with his little dogs and he went out of his way to help us post a letter. Great places to eat in Alba, great wine to drink and the views from the hill top villages are fabulous. We've already booked for this year, can't wait!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8marco20-02-2017

incantevole relax

il camping è vicino alla citta, sono stato con amici per un weekend, le con piazzole pulite e ordinate,la particolarità che ho trovato una campeggio molto tranquillo,e con tutti i servizi attivi, le docce sono libere e forse un po da rivedere per i getto poco forte. alla reception ci hanno fatto sentire come a casa ,gentili e ci hanno dato molte informazioni utili.

ci tornerò sicuramente.

• 5Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 3kooistra07-05-2016

Zeer onvriendelijk

Met een groep van 4 campers een dag van tevoren gereserveerd. Omdat er 3 kinderen van 14 bij zijn gevraagd of het zwembad open was. Dit bleek het geval. Het inchecken was een langdurige aangelegenheid. Omdat het hekje van het zwembad dicht was gingen de kinderen vragen of het zwembad open kon. Zij werden boos weggestuurd. Op navraag van een van de ouders werd zeer agressief gereageerd. Het argument was dat het te koud was ( 24 graden). De camping is klein en gecombineerd met een paar huisjes. De afstand tot het centrum is ongeveer 45 min lopen.

• 3Activiteiten
  • 8Mark09-08-2015

Super vakantie gehad,

We komen net terug van camping Alba Village. We hadden daar een mobilhome gehuurd. Het is een klein schalige camping waar onze dochter zich prima heeft vermaakt. Na het lezen van de vorige reacties en beoordelingen hadden we zoiets van, we kijken wel als we er zijn. Maar alles was super. Vriendelijk personeel, mooie mobilhomes met een mooie ligging, zwembad mooi, schoon en noem maar op. Je kunt negatief zijn wat ik gelezen heb maar boek dan de volgende keer een 5* vakantie! Bakker op 10 minuutjes lopen en supermarkten ook dichtbij.

Vindt dat de camping prima gezikt is voor kleine kinderen. Zijn ze wat groter dan is er te weinig te doen. Verder zijn de plaatsjes, barolo, cuneo, en asti mooie plaatjes en kun je mooie auto ritten maken in de buurt. Wij vonden dit in ieder geval een aanrader!

• 4Activiteiten
  • 8manonjonker09-10-2014

Nette kleine camping

Kleinschalige nette camping. Mochten zelf een plek uitzoeken (caravan). Sanitair is schoon. Zwembad is wel klein maar voor ons dochtertje van 10 mnd groot genoeg. Maar het ziet er niet uitnodigend uit. Verder geen bakker of winkeltje aanwezig op de camping zelf, in de omgeving wel bakkers en supermarkten, tis dan wel handig om een fiets bij je te hebben ,lopen kan wel hoor maar vond ik wel wat ver. Alba is een leuk stadje om naartoe te gaan. Mooie omgeving. We zijn hier 5 nachten geweest en dat is dan ook lang genoeg ( we waren dus wel wat beperkt door ons dochtertje)

• 7Frank25-08-2014

Leuk voor kinderen en tripjes

Als uitvalbasis voor wandel- of fietstochten in de heuvelachtige omgeving een prima plek. Voor kinderen van basisschool vertier genoeg in en rondom kleine zwembadje en met andere kinderen op piepkleine camping. Naastgelegen park zeer geschikt voor hardlopen of luieren. Duidelijk gemis aan deze camping is mogelijkheid om 's ochtends brood te kopen. Ook in nabijheid geen bakker (geopend). Dus supermarktbrood of met de auto op pad. Ook is het barretje bij de receptie een aanfluiting. Zeer beperkt en wisselvallig open en beperkte kaart. Voor ons was het voor een vijfdaags verblijf allemaal prima, vooral ook vanwege de fantastische omgeving en de kleinschaligheid voor onze kinderen. De stacaravan van touroperator was prima gelegen en in goede staat. Inventaris is zeer karig. Weinig servies, pannen etc.

• 9Bert20-08-2014

Mooie rustige camping

Zeker een aanrader,huisjes netjes en schoon,bij vragen meteen netjes geholpen,personeel komt regelmatig groente en fruit uit eigen tuin brengen, Elke.morgen verse broodjes op 500m, In de omgeving zijn mooie wandeltochten/fietstochten. Stadje Alba op een half uurtje lopen,is veel bedrijvigheid, Zou alleen voor de omgeving al een keertje terug gaan

• 3junkenspam05-08-2014

Waardeloze camping

Als je de recensies leest dan zijn ze vrij positief en de foto's zien er best goed uit. Echter, de foto's zijn net zo gedateerd als de recensies. De camping is ouwe meuk. Het zwembadje is lachwekkend en slecht onderhouden. De bedjes en parasols zijn krakkemikkig en vies. De camping was (ondanks eind juli) nauwelijks bezet. Slechts 1/5 van de capaciteit was in gebruik. Bijna uitsluitend gevuld met Nederlanders. De 8 stacaravans zijn wel allemaal vol. Ook uitsluitend Nederlanders. Onze stacaravan stinkt muf en is vochtig (ondanks de droogte en 30 graden...) Het bed is een kuil en ligt voor geen meter. Na 2 dagen zonder warm water alhoewel het wel iedere keer 'gemaakt' wordt worden we op dag 3 na een dagje regen bij terugkomst ook nog eens verwelkomd met een gigantische rioollucht die niet te harden is. Bij de receptie is vroeg op de avond al niemand meer, dus we kunnen niet geholpen worden. De camping ligt ca. 45 minuten wandelen van het centrum van Alba in een achterstandswijk.

• 3Onderkomen

Vakantiepark Alba Village info