KIamers Uitstekend, rest dramatisch

Review geschreven door JPV

KIamers Uitstekend, rest dramatisch

JPV
7-10-2017

Kamers zijn uitstekend, netjes, groot en schoon

Service is belabberd. Bij aankomst was er geen TV en een niet werkende ijskast. Direct melding van gemaakt maar in de 5 dagen dat we daar verbleven is er niets mee gedaan ondanks 2 meldingen van onze kant. Ontbijt is voldoende, echter weinig variatie en het avondeten is matiger dan matig. Saladebuffet (4 onderdelen) is lachwekkend, dessert is vrijwel iedere avond pudding die op rubber lijkt en de hoofdgerechten zijn uitgesproken ranzig. Met dieeten houdt men geen rekening ondanks driedubbele communicatie hierover en pas als je woedend na talloze klachten hierover je beklag doet doet men er pas iets mee. Hotel ligt mijlenver weg van het centrum.