Hotel Valentino

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Valentino voor je op een rij gezet:

Laatste review

Kamers zijn uitstekend, netjes, groot en schoon

Service is belabberd. Bij aankomst was er geen TV en een niet werkende ijskast. Direct melding van gemaakt maar in de 5 dagen dat we daar verbleven is er niets mee gedaan ondanks 2 meldingen van onze kant. Ontbijt is voldoende, echter weinig variatie en het avondeten is matiger dan matig. Saladebuffet (4 onderdelen) is lachwekkend, dessert is vrijwel iedere avond pudding die op rubber lijkt en de hoofdgerechten zijn uitgesproken ranzig. Met dieeten houdt men geen rekening ondanks driedubbele communicatie hierover en pas als je woedend na talloze klachten hierover je beklag doet doet men er pas iets mee. Hotel ligt mijlenver weg van het centrum.

Kenmerken

Kamers zijn uitstekend, netjes, groot en schoon

heerlijk hotel

Elizabeth,
22-6-2017

Fijne kamer, heerlijk ontbijt buffet en diner

Hotel met zwaveldamp.

Y. v.d. Hooven
25-6-2016

De kamers zijn ruim en goed ingericht. Kamers aan de achterzijde lawaaig door afzuiging keuken. Bar gaat om 17.30 uur open. Eerder is er niets verkrijgbaar. Ze zijn niet ingesteld op gasten die een dag doorbrengen bij het hotel. Eten was minimaal bij verblijf met een reisgezelschap er is geen passie in de keuken. Er ligt vlakbij het hotel een zwavelbron. Men zegt gezond water maar de lucht kan nog wel eens overheersend zijn ( rotte eieren lucht ). Op redelijk goed te lopen afstand van het centrum van Acqui Terme wat meer dan de moeite waard is. Net om de hoek bij het hotel een prachtig openbaar zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Valentino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valentino in Acqui Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valentino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.