Hotel Masseria Grande

Hotel Masseria Grande
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria Grande voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Masseria Grande in het Nederlands

Genieten en tot rust komen.

Elbreg
13-6-2014

Masseria Grande, 5 sterren locatie op werkelijk schitterende plek met 360 graden uitzicht op heuvels en zee. De eigenaren Elio en Maria verwennen je enorm en doen hun uiterste best om je alles uit handen te nemen. Kamers worden elke dag schoongemaakt en handdoeken verschoond, beddengoed om de 2 dagen. Prachtig zwembad met ligstoelen en parasols.

Montecilfone

heer Meijer
24-8-2012

Grote luxe boerderij midden tussen de heuvels. Service en eten iets pretentieus irt de kwaliteit, verder heerlijk hotel.

2008

Zeer mooi rustig hotel.

Jan Verstraete
2-9-2008

Zeer mooi rustig hotel, ideaal voor een ontspannen verblijf en voor excursies in de omgeving. Zeer lekker eten en zeer vriendelijke ontvangst.

We hebben een aantal aanbieders voor Masseria Grande voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Masseria Grande in Montecilfone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Masseria Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.