Hotel Strand

Hotel Strand

We hebben een aantal aanbieders voor Strand voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Strand in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Gastvrije mensen, heerlijk eten!

Patrick Oonk
14-1-2010

Wij hebben hier in de zomer van 2009 een nacht verbleven en waren erg onder de indruk van de gastvrije ontvangst en het heerlijke eten. Als je van vis en seafood houdt ben je hier aan het goede adres. Voor het geld hoef je het niet te laten, we verlieten lachend het pand. Het hotel is OP het strand gelegen, ervoor staan parasols en strandstoelen. Er is ook een zwembad. De kamers zijn vrij basic maar schoon.

Het is niet luxe of trendy maar wel erg italiaans.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strand in Marina Di Montenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strand scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.