Bed and Breakfast Il Caslett

2 reviews over Bed and Breakfast Il Caslett in het Nederlands

Prima overnachtingsplek

Natalie
2-7-2012

Goed genoeg om 1 nachtje te blijven op doorreis, maar het is zeker geen plek om langer te blijven qua directe omgeving. De B&B zit in een dorpje met 1 restaurant met prima eten.

Karla van de B&B is zeer vriendelijk. De kamer die wij hadden was erg groot met ook een grote badkamer.

Het ontbijt was om te huilen. De koffie en thee waren prima, maar het brood was zeer oud en niet doorheen te komen. Hier betaalden we wel 10 euro per persoon voor!

Gereisd met partner in juni 2012

Dit overnachtingsadres hebben wij nu 2 maal gebruikt voor de doorreis naar Italie.

Functioneel en schoon overnachtings adres in een niet bijzondere omgeving. Ze hebben hier 2 nette kamers met een gedeeld Sanitair. Tuintje om in te zitten of de kinderen te laten uitrennen. Ontbijt wordt geserveerd. Avondeten in een restaurantje 2 straten verderop. Goed aan te rijden vanaf de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Caslett in Villa Guardia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Caslett zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.