Bed & Breakfast Casa Ceruti

ItaliëLombardijeVilla Guardia

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Ceruti voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Casa Ceruti

• 9coosje29-07-2019

Uitstekend!

Een nacht verbleven op doorreis naar het zuiden. Vriendelijke ontvangst , zeer gastvrij. Grote vierpersoonskamer, zeer compleet en schoon. uitstekend ontbijt

• 9Jody Piket28-08-2016

Heerlijk verblijf

Wij hebben hier 1 nacht overnacht, omdat we de volgende dag verder reden naar Rimini. Wat een heerlijk verblijf hebben we hier gehad. Na een dag rijden hebben we hier goed kunnen uitrusten. We hebben heerlijk in de tuin gezeten, prachtig! De auto konden we op het terrein parkeren en was door middel van poorten afgesloten. We kregen een rondleiding bij binnenkomst en werden vriendelijk ontvangen. Mooie kamer met plafondventilator. Alles was schoon en water stond klaar op de kamer. We mochten zelf drank uit de koelkast pakken. Een heerlijk koud drankje na een lange dag rijden. Ontbijt was super!!! Veel keus en er werd cappucino voor ons gemaakt. Lekker in de tuin ontbeten. Het enige wat we misten was een zwembad om even een frisse duik in te nemen. We zullen hier zeker nog eens terug komen

Bed & Breakfast Casa Ceruti info

Building information