Villa d'Alme

Reviews over Villa d'Alme

Leuk, klein hotel

Nel,
    15-8-2016

Prachtige kamer en prima eten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Jammer van de drukke verkeersweg

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima hotel.

Betty,
    31-8-2015

Ik vond het een goed hotel, lekker eten en een mooie kamer. Personeel was ook vriendelijk en behulpzaam.

Wat ik minder goed vond was dat het hotel aan een drukke weg ligt, te klein terras.

En de bar ging tegen 22:00 al dicht. En op mijn kamer was geen kledingkast.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Goed hotel

Jabeca,
    26-9-2012

De prijs - kwaliteit verhouding is goed van het hotel. Behulpzaam bij vragen

5 km van Bergamo er is een bus verbinding en een halte voor de deur van het hotel

Echt Italiaans eten prima klaar gemaakt

Gereisd met partner in september 2012

goed hotel voor de prijs

maesen jef,
    23-8-2012

zeer vriendelijk personeel Kamers zijn zeer netjes alleen de ligging is iets minder maar je bent overal binnen het uur

zeer goede vakantie gehad in juli

Gereisd met partner in juli 2012

Geweldig hotel, goede prijs/kwaliteit!

Sandra,
    18-8-2012

Een super hotel voor de prijs. De ligging is wat minder, maar daardoor ga je wel op zoek naar leuke plekjes waar je anders nooit zou komen. Het ligt overal ongeveer een uurtje vandaan, het gardameer, het comomeer en Milaan. Het eten is goed, maar niet bijzonder, het ontbijt is wel super. Het personeel is super aardig en als je iets vraagt gaan ze het helemaal voor je uitzoeken. De kamers hebben geen airco, maar je kunt een aantal ramen goed open zetten waardoor het toch goed afkoelt in de kamer. Ook had onze kamer geen balkon, maar we hebben het super gezellig gehad op het terras bij het hotel. Al met al een heel goed en leuk hotel voor dat geld. Wij hebben hier echt een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2012
Villa d'Alme scoort een 6,3 uit 10, op basis van 6 reviews