Hotel Residence Park Alpini

+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Residence Park Alpini

• 2Fam. Baur12-09-2016

Owners are obsessed by regulations - don't go!

Although the lake is beautiful and quite nearby, our holiday was a somewhat spoiled by the fact that the owners were overzealous and utterly humourless in the enforcement of their regulations, from dusk till dawn. No jumping in the pool, no balls on the lawn, no swimming without taking a shower, etc. Ironically, the owners pretty much left our obnoxious neigbours (6 germans playing non-stop drinking games and occasionally falling drunk and fully dressed into the pool) alone, which brought our children to the conclusion that they much really hate kids.

• 9Mookly01-09-2013

Relax en servicegericht

Valery en zijn vrouw runnen deze accommodatie met hart en ziel en proberen het iedereen naar het zin te maken. De vakantiewoning was netjes en schoon met een ruime woonkamer en drie slaapkamers. Zwembad en tuin word netjes bij gehouden. Ze weten veel van de omgeving en kunnen van alles verzorgen bijv. een trip naar Venetië of Gardaland. De omgeving is erg rustig wat dus relaxed kan zijn, echter daardoor weinig goede restaurants in de buurt. Accommodatie is op loopafstand van het strandje met kleine stenen (waterschoenen) Het All-Inn concept hebben ze goed opgezet. Kortom een plek waar je met gezin goed kan vertoeven.

• 8Alma23-07-2013

UItstekende service, rustig, mooie tuin

Wij hebben hier een week gelogeerd (1 volwassene, 2 tieners). We waren met het vliegtuig en de eigenaar heeft ons van het vliegveld opgehaald en weer weggebracht (tegen betaling). Omdat we geen auto hadden en er geen winkel ter plekke is, hebben we veel gebruik gemaakt van de (gratis) fietsen en nam de vrouw van de eigenaar boodschappen voor ons mee. Elke ochtend vers brood via een handig bestelsysteem. Appartement wat oud (heel erg jaren zeventig), bedden goed, schoon. En een goede plafondventilator. Eigenaars zijn Russisch en erg aardig en hulpvaardig. Afgesloten priveterrein. Gratis lekkere wijn bij aankomst en ook bij vertrek... Wifi alleen bij de tuin. Restaurant op kruipafstand. Alle facilitaiten op minimaal 4-8 km.

• 5Fam. Jonge18-08-2010

Voor ons nooit meer!

Eerste indruk bij aankomst was positief. Van buiten ziet de accommodatie erg goed uit. Aangekomen in ons appartement valt het behoorlijk tegen. Met name de badkamer/wc is ver beneden pijl. Het is er vochtig, het ruikt er smerig , geen afzuiging of een raampje.Niet bepaald de ingrediënten voor een goede gezondheid. Verder erg donker binnen, slechte bedden (sterk verouderd met zéér slechte matrassen!)De keukeninrichting is minimaal!Als je de verwarming nodig hebt is dit niet incl. De eigenaar is wel vriendelijk en behulpzaam , maar kijkt absoluut door een andere bril. Voor ons een absoluut : Dit nooit meer!!! Prijs/Kwaliteitverhouding is helemaal NIET oké!!! De helft zou meer redelijk zijn.

Hotel Residence Park Alpini info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar