Hotel Green Motel

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Green Motel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Green Motel

• 8jose 07-08-2012

Goed motel ook voor een aantal nachten

Ik heb weinig toe te voegen aan het verhaal van Robson, ben het er helemaal mee eens. Wij hadden een 3 persoonskamer in dit hotel geboekt om het Lago Maggiore en omgeving te bekijken. Wij hebben totaal voor 3 personen incl. ontbijt voor 4 nachten € 196,-- betaald en hadden daarom niet al te hoge verwachtingen maar het was echt prima!

De kamers op de begane grond hebben een eigen parkeerplaats voor de deur, de meeste van deze kamers zijn wel iets duurder. Wij hadden een 3 persoonskamer op de 1e etage, de auto kun je dan op de parkeerplaats voor de receptie kwijt. Badkamer is erg klein maar functioneel. Ontbijt idd eenvoudig maar goed met naast verschillende soorten zoet en hartig beleg en broodjes ook verschillende yoghurtsoorten, cornflakes, koekjes en vreemd genoeg koude gekookte eieren.

Het enige minpunt vonden wij dat de kamers geen balkon hebben en dat er ook bij het hotel geen mogelijkheid is om 's ochtends of 's avonds buiten te zitten.

Met oudere kinderen

• 9Rob04-08-2012

goed motel centraal gelegen rond steden en meren

Gelegen tussen Milaan, Como en Loga Magiorre. Goed motel met wagen aan de deur. Eenvoudig maar goed ontbijt inbegrepen, met vleeswaren, kaas, croissants en broodjes. Kamers ruim en modern. Elke dag schone handdoeken en geregeld schoon bedlinnen. Koelkast en kluis aanwezig in de kamer. Minibar natuurlijk duur, zoals altijd.TV aanwezig Receptie behulpzaam en vriendelijk (al blijkt dit niet altijd bij iedereen zo te zijn, soms onverschillig) Enig nadeel is het parkeren van je wagen bij het huis onder de bomen. Je kunt dan volgende morgen eerst je ramen wassen. En - omdat in het weelderige groen staat - ook best veel insecten, dus let daar op

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Green Motel voor je op een rij gezet:

2 tips over Hotel Green Motel

• jose , 07-08-2012

Vlakbij zit een lokaal restaurant met echt geweldig lekker eten, niet toeristisch maar echt lokaal. Het ziet er misschien niet heel bijzonder uit maar kwaliteit is geweldig. Bar Ristorante Pizzeria Sole Luna. Het adres is: Comabbio - Superstrada Vergiate - Besozzo

• Rob, 04-08-2012

Ideaal motel, ook voor meerdere nachten, als je de omgeving wilt verkennen, zoals de leuke plaatsen Sesto Calende, Angera en Como aan de meren en 3 kwartier van Milaan. Ontsluiting snelwegen op 2 minuten rijden, waar je overigens geen last van hebt in het motel.

0 vragen over Hotel Green Motel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV