Reviews over Vergiate

Heerlijk luxe hotel!

Mam2,
    14-11-2012

Fijne kamers. Elke dag schone handdoeken, opgemaakte bedden enz. Ontbijt was goed en uitgebreid. De koffie was echt heerlijk!! Goede service, al het personeel was erg aardig en netjes.

Ondanks dat er veel kinderen in het hotel verbleven was er voor hen niet iets gecreeerd om te spelen, terwijl daar buiten wel ruimte voor is. Als er een leuke speelruimte voor de kinderen zou zijn, dan was het helemaal perfect!

Goed motel ook voor een aantal nachten

jose ,
    7-8-2012

Ik heb weinig toe te voegen aan het verhaal van Robson, ben het er helemaal mee eens.

Wij hadden een 3 persoonskamer in dit hotel geboekt om het Lago Maggiore en omgeving te bekijken.

Wij hebben totaal voor 3 personen incl. ontbijt voor 4 nachten € 196,-- betaald en hadden daarom niet al te hoge verwachtingen maar het was echt prima!

De kamers op de begane grond hebben een eigen parkeerplaats voor de deur, de meeste van deze kamers zijn wel iets duurder. Wij hadden een 3 persoonskamer op de 1e etage, de auto kun je dan op de parkeerplaats voor de receptie kwijt. Badkamer is erg klein maar functioneel.

Ontbijt idd eenvoudig maar goed met naast verschillende soorten zoet en hartig beleg en broodjes ook verschillende yoghurtsoorten, cornflakes, koekjes en vreemd genoeg koude gekookte eieren.

Het enige minpunt vonden wij dat de kamers geen balkon hebben en dat er ook bij het hotel geen mogelijkheid is om 's ochtends of 's avonds buiten te zitten.

goed motel centraal gelegen rond steden en meren

Rob,
    4-8-2012

Gelegen tussen Milaan, Como en Loga Magiorre.

Goed motel met wagen aan de deur.

Eenvoudig maar goed ontbijt inbegrepen, met vleeswaren, kaas, croissants en broodjes.

Kamers ruim en modern. Elke dag schone handdoeken en geregeld schoon bedlinnen. Koelkast en kluis aanwezig in de kamer. Minibar natuurlijk duur, zoals altijd.TV aanwezig

Receptie behulpzaam en vriendelijk (al blijkt dit niet altijd bij iedereen zo te zijn, soms onverschillig)

Enig nadeel is het parkeren van je wagen bij het huis onder de bomen. Je kunt dan volgende morgen eerst je ramen wassen. En - omdat in het weelderige groen staat - ook best veel insecten, dus let daar op

Leuk, modern hotel

Elke,
    8-3-2010

Het hotel is rustig gelegen, niet zo ver van Como. Het is nieuw gebouwd en het was netjes. De kamers waren uitgerust met gratis internet en een moderne badkamer (hydromassagedouche). Prijs/kwaliteit was in orde! Niet zo duur.

prima locatie om uitstapjes te maken

Sjoerd en Eileen,
    13-9-2008

Begin september 2008 5 overnachtingen gehad. Prima hotel, aardige mensen, goed ontbijt, mooie kamer. Goed vertrekpunt om de meren in de buurt en Milaan te bekijken. Je moet wel eigen vervoer hebben. Het eten in het belendende restaurant was matig, eten wat de pot schaft.