ItaliëLombardijeVareseHotels VareseHotel Palace Grand Varese

Hotel Palace Grand Varese

ItaliëLombardijeVarese

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Palace Grand Varese voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 18 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

19 Reviews over Palace Grand Varese

• 10Daan30-08-2017

Geweldig!

Net terug van een heerlijke week in het Grand Palace Hotel. Een prachtig stijlvol Hotel met een geweldige ligging. De kamers zijn erg sfeervol ingericht en het personeel is erg vriendelijk. Als je houdt van rust moet je hier zijn!

• 10B de Vries17-03-2017

zeer mooi hotel en heel vriendelijk personeel

kamers zijn zeer groot ontbijt is ook goed personeel zeer vriendelijk

• 7Anjo Lodewijks14-09-2014

Wij komen terug!

Alles is netjes en schoon in het hotel. Het uitzicht is echt prachtig. Het ontbijt is ok. Het diner is minder. Wij waren er met vrienden voor een dumpprijs. Onze prijs/kwaliteitverhouding was dus top! Div. beroemdheden hebben hier de nacht doorgebracht. De bartender is een zeldzame lieverd. Trouwens iedereen is erg aardig. De eigenaresse van ca. 94 houdt, samen met haar zoon, nog alles in de gaten. De wifi was ok.

• 6Y. Boots01-08-2013

Groot statig hotel op heuvel

In de omschrijving van touroperator staan andere maten van het zwembad, groter dan in werkelijkheid.. Het avondeten is geen 3 gangen en elke dag dezelfde schaal slabaadjes waar je iets bij mocht doen. Verder werd door personeel op een handmatige manier drank aangestreept op een lijst met kamernummer en bij afrekenen bleek hierin 4 fouten te staan (ruim 130 euro i.pv. 96) en dan de discussie dat ik dat niet genomen heb. Ook zou er geen fietsverhuur mogelijk zijn en zou er geen fietsenstalling zijn en wat blijkt er kon zelf gratis mountainbikes geleend/gehuurd worden. Tevens leidt het adres je naar een tuin van mensen beneden aan de heuvel. Mijn inziens kan de beschrijving wel aagepast worden. Het uitzicht vanuit het hotel op het meer was wel mooi.

• 8mart Uijen26-07-2013

Zeker voor herhaling vatbaar

Om het prachtige merendistrict in noord Italie te bezoeken een uitstekende locatie.Ook Milaan is goed te bereiken alsook ook Lugano in Zwitserland . Het eten is eenvoudig maar zeer smakelijk toebereid en ook de bediening verdient lof. Ieder dag schone handdoeken en om de twee dagen schone kussenslopen en in de week dat wij er waren, halfweg ons verblijf ,ook de rest van het beddengoed gewisseld. Kamer en ook de badkamer schoon. Kortom voor de prijs die wij er voor moesten betalen een zeer goede keuze je moet er alleen niet met kinderen naar toe die zullen zich niet amuseren.

• 9P.Hegemann08-06-2013

glorie uit een verleden tijd

De glorie van dit hotel is wel verlopen, het gebouw schreeuwt om onderhoud. De kamer echter was prima, het enige minpuntje is de zeer matige airco die de kamer niet kan koelen. Het hotel ligt op een heuvel in een park met een mooi uitzicht. De buitenaccommodatie (tennisbaan, zwembad, speeltuin) was nog niet in gebruik maar zag er ook niet uitnodigend uit. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijtbuffet is goed op de soms oude broodjes na. Het 3 gangen diner (half pension) was altijd smakelijk, echter wordt er weinig groente geserveerd. De reisgroepen die met bussen komen eten meestal in een aparte zaal (wel zo rustig). De kamers zijn schoon en zien er netjes uit. Onze kamer was voldoende ruim, dat geldt ook voor de badkamer. Elke dag wordt goed schoongemaakt, om de dag wordt het beddengoed verschoond.

• 8Matt02-03-2013

Prima.

Hotel heeft mooie uitstraling, prima ontbijt, kamer groot genoeg, airco oke. Leuk uitzicht vanaf de kamer. Zwembad is niet groot maar prima om even lekker het water in te gaan. Lekker diner.

• 8nijenhuis7009-09-2012

Goede plek voor 4 dagen

De navigatie kon het adres hotel niet vinden. Je kan ook Via Silvestro Sanvito 73, Varese, nemen. Je komt dan aan de voet van de weg naar het hotel. Receptiepersoneel spreekt Engels. Kamer en badkamer schoon. Ruime badkamer met wat kleine douche. De airco stond op het hoofdeinde van het bed gericht. Het bed:aan 1 zijde doorgezakt. Satelliet TV had slechts 3 zenders; CNN, RTL dtl en CNBC. Elke dag nieuwe thee met 2 koekjes op de kamer. Halfpension; diner; elke dag uit: 3 soorten sla met tomaten, 1 soort pasta ( penne, dunne penne en fusilli) bolognaise, 1 warme groente (broccoli, gebakken aardappelen, sperzieboontjes) en 1 stukje vis (-sticks) of vlees (kipfilet /runderlapje). 1 soort toetje. Kiezen uit verschillende gerechten was niet mogelijk. De sla was elke dag hetzelfde. Het diner was lekker maar n.m.m. een hotel wat onwaardig. Ontbijt: kleine witte broodjes, 2 soorten croissants, beschuitjes en crackers. Roerei met spek. Ruim voldoende beleg. Diverse koffie mogelijkheden.

• 9Wim en Finy19-08-2012

Enorme klasse voor een redelijke prijs

Up to date, prima onderhouden, grandeur met echte klasse, royale ruimtes en luxe kamers. Ligging is fantastisch en faciiliteiten prima. Personeel zeer professioneel en service-gericht. Ontbijt was vorstelijk, het diner goed, zelfs prima bij de prijs/kwaliteit-verhouding.

• 10steven07-06-2012

Zeer goed hotel

Met enige verbazing lees ik de negatieve reviews.Wij hebben een erg aangenaam hotel ervaren,met propere kamer,lekker ontbijt,vriendelijk personeel,mooie ligging en uitzicht.Voor ons was het de 2de maal in dit hotel en steeds dezelfde ervaring.Middagmaal hebben we buiten het hotel genomen.Wij kunnen dit hotel echt aanraden en vinden het een perfecte uitvalsbasis voor allerhande zelf uit te zoeken activiteiten.Op de kamer ligt dan ook een uitgebreide brochure van de toeristische dienst met tal van mogenlijkheden.Voor ons echt een TOPPER.

Hotel Palace Grand Varese info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met