Reviews over Valmadrera

We hebben het er erg leuk gehad

eric de vos,
    18-8-2010

We zijn een week in dit hotel geweest en we hebben een erg leuke tijd gehad. De eigenaren helpen je en geven je goede informatie. Het is zeker de moeite waard om er een keer naar toe te gaan. Het enige is dat er geen airco in de kamer is want toen wij er waren was het aardig warm.

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel

Erika,
    26-5-2008

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel. Hotel wordt gerund door een echtpaar wat echt alles voor je wil doen. Mooie, nette kamers.

In het dorp zelf is weinig te beleven, maar in de omgeving is genoeg te zien.

Heel leuk hotel met enorm behulpzaam personeel

Theo en Marja,
    5-11-2007

Heel leuk hotel met enorm behulpzaam personeel.

Mooie vrij nieuwe kamers met balkon met uitzicht op het meer.

Zelfs zo behulpzaam dat het soms komisch was.

Enkele voorbeelden.

Iedere keer als we de eigenaar tegen kwamen vroeg ie of we nog iets wilde hebben of wilde weten en of alles naar wens was.

Niets was hem teveel ook niet met ontbijt.

Kwam zelfs achter ons aan rennen met paraplu's toen het regende en wij naar buiten liepen.

Het hotel ligt aan het meer en aan een doodlopende weg.

Wij waren er in een weekend en de plaatselijke surf club gebruikte het stuk voor ons hotel.

Dus enorm veel autos en lawaai de hele dag.

Wij vonden dat wel leuk echt italiaanse drukte met veel geschreew.

Parkeren was onmogelijk,maar zo gauw als de eigenaar ons zag haalde hij zijn auto weg en mochten wij er staan. geen idee waar hij hem dan liet, maar perfecte service.

Omgeving mooi maar's-avonds niet veel te doen op loop afstand een pizzaria (wel een hele goede) en dat was het dan.