Hotel Parco Della Fonte

ItaliëLombardijeVallio Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Parco Della Fonte voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Parco Della Fonte

• 9Uitstekend verblijf11-01-2017

uitstekende prijs kwaliteit

Waar voor je geld. Zeer vriendelijke hoteleigenaar. Uitstekend restaurant, werkelijk uitstekend. Door het hele hotel heen hangt kunst door de eigenaar zelf gemaakt. Standaardontbijt, niks mis mee, goed verzorgd maar niet de overdreven ontbijten die we in Nederland kennen. Voor de prijs van alleen een ontbijt in Nederland boek je hier een overnachting met ontbijt, dan kan je ook geen zalm bij je ontbijt verwachten. De kamers waren zo te zien ( s'ochtends staan bij het poetsen wat deuren open konden we naar binnen kijken ) heel verschillend, maar ook prima. Kleine badkamer. Mooie omgeving. Wij vinden dit een charmant liefdevol hotel, geen onpersoonlijke bak waar je met 200 man aan de ontbijttafel zit. En ja op Italiaanse wijze is dit hotel met zijn organisatie niet perfect inderdaad, maar wel echt typisch Italiaans vakantiegevoel. Voor ons genieten

• 3Echtpaar04-09-2015

Nooit meer

Slechte kamers bedden slecht oud. Kapotte balkons slecht eten, heel weinig ontbijt droog brood .

• 5vergane glorie28-08-2015

vergane glorie

onze kamer was zeer verouderd maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de vriendelijke sfeer en uitstekend personeel, en het lekkere eten. Toen we een andere kamer vroegen vertelde de receptioniste ons ons dat we "the most beautiful"kamer in het hotel hadden. Ik vraag me af hoe de andere kamers er dan aan toe zijn.

• 8Hebe Maria Soen17-08-2015

Centraal gelegen rustpunt.

Net terug van een weekje Vallio Terme in Hotel met ons 2 jarige meisje. Inderdaad is het hotel toe aan directe renovatie. Voor ons heeft dit geen invloed gehad op een zeer prettig verblijf. De enorme gastvrijheid van personeel en het heerlijke eten (traditioneel italiaans) maakte het meer dan goed. Kamers worden dagelijks schoongemaakt met schone handdoeken voorzien.
    Toppunten van ons verblijf: voor onze dochter: De enorme aandacht van iedereen die haar tegen kwam, vooral de ober Fabio. Voor mijn vrouw: De heerlijke uitgebreide massage Voor mezelf: De verrukkelijke smaken van de chef kok Minpunten waren het zwembad dat buiten gebruik was, maar er was een nood zwembadje gemaakt en in het hotel is weinig te doen voor kinderen, wat weer goed gemaakt werd door de aandacht die de kinderen kregen van het personeel.

Prijs/Kwaliteit: Prima verwacht voor de prijs die je betaalt GEEN 5 sterren accommodatie. Boek dit dichter bij het meer voor minimaal het dubbele.

• 3j_vanasselt11-08-2015

vergaan hot el

Het hotel ligt mooi tegen een berg. Mooi uitzicht vanaf het restaurant balkon. Het lijkt ook een mooi hotel als je eraan komt rijden. Maar heel slecht onderhouden. Zonnescherm vies, goor en tijdens het eten deden ze die omhoog. Je moest je hand boven je bord houden, omdat er viezigheid naar beneden viel. Overal verrotte kozijn en afgebladderde verf van de plafonds. Onze kamer had geen balkon, erg somber kamertje met 1 raam. Kleine douche ruimte met douchegordijn,erg gedateerd met ook een raam die een verrot kozijn had. Doucheput verstopt maar dat wel na 2 keer vragen opgelost. Er hingen tekeningen aan de wand op onze kamer maar ook in het hotel elders waar je triest van werd. Ontbijt was redelijk. Diner karig.Diner werd geserveerd met o.a. gesneden stokbroodjes die al minstens een halve dag op het schoteltje lagen. Bah. Er was 1 jacuzzi 3 pers.voor alle gasten. Dat zag er nieuw uit.Personeel was wel vriendelijk. Maar een hotel die we zeker niemand aanraden. Helaas een slechte ervaring.

• 5Regien02-08-2015

Tegenvaller

We hadden een aanbieding van de TO en realiseerden ons dat we niet de hoofdprijs konden hebben hiervoor. Maar we waren toch duchtig teleurgesteld toen we op onze kamer arriveerden:klein, benauwd, bedompt. De badkamer niet veel beter: als we wilden douchen liep het water ook op de wc en de wastafel. De bedden waren ronduit slecht! Bij navraag om van kamer te wisselen, bleek het hotel vol te zijn. Een dag later kon het wel. Een wereld van verschil, een kamer waar je lekker kon ademen, de balkondeuren kon openzetten met een mooi uitzicht, een fatsoenlijke badkamer met een goed straal in de badkuip. Al met al, reden om te blijven. Want de mensen waren heel aardig, liepen hard voor de gasten, het eten was zowel bij het ontbijt als bij het avondeten prima!! Alle lof voor het personeel wat ons verblijf zo aangenaam maakte. Maar de TO moet hun klanten wel duidelijk maken dat er een wereld van verschil is van kamers in het hotel!! Vraag naar kamernummers tot 20, dan zit je goed!

• 7kim_adri12-05-2015

Waar voor je geld maar het kan beter !

Met z'n vieren maakten we gebruik van een goedkope aanbieding van een bekende prijsvechter, begin mei. Wij delen de meningen van anderen over de geweldige service en vriendelijkheid van het personeel. De ligging is geweldig maar je moet wel een half uur rijden voordat je bij het Gardameer bent. Het eten was goed maar culinair niet erg hoogstaand. Wij misten vooral verse groente en fruit. Bij het ontbijt ontbrak er soms iets en moest je zelf personeel gaan halen die het dan weer zelf snel aanvulden. Tegenvallers waren het lege zwembad, de douche die niet liep als vele gasten tegelijk (groepen scholieren) aan het douchen waren, het ontbreken van andere TV-zenders dan italiaanse en het volledig ontbreken van gedrukte informatie over attracties in de directe omgeving en het Gardameer. Zelfs een folder over de naastgelegen kuuroord ontbrak. Samenvattend raad ik dit hotel aan voor ondernemende mensen die voor weinig geld in het mooie noord-italie willen zitten.

• 8Miranda Eekhout10-08-2014

Veel voor weinig

Bij binnenkomst in het hotel heb je het gevoel dat je terug gaat in de tijd, maar dit went snel. De eigenaren en het personeel doen alles om het iedereen naar de zin te maken. De ligging van het hotel is prachtig, je hebt uitzicht over een vallei. Het is heerlijk om na een drukke dag rond het Garda meer hier terug te komen en te genieten van de rust. Elke avond hebben we genoten van het 3 gangen keuzemenu. Ook is er een bubbelbad en een sauna aanwezig. Toen de eigenaresse hoorde dat we vroeg weg gingen bood ze aan om nog een ontbijt klaar te zetten, wat we konden meenemen voor onderweg. Al met al een bestemming om nog eens terug te keren. Je snapt niet wat er allemaal mogelijk is voor zo weinig geld.

• 9hans de beun03-08-2014

Italiaanse gastvrijheid! Top!

Prima hotel waar je heerlijk kunt genieten van de Italiaanse gastvrijheid. De hele familie helpt je als je wat nodig hebt. 'Kan niet' is geen optie! We zijn hier een weekje geweest en hebben het heerlijk gehad. Bij het ontbijt kreeg je het keuzemenu voor het diner zodat je aan kunt geven wat je wilt eten. Prima keuken met heerlijke pasta, vis, vlees en de onvergetelijke meringue!

Een kleine spa onder het hotel met sauna, bubbelbad en ligbedden van waaruit je achter het glas kunt genieten van een levend natuurschilderij!

Met de auto dorpjes en (kiezel)strandjes rond het Gardameer bezocht en ook naar Milaan geweest (met de auto maar bij betere voorbereiding kun je de trein nemen vanaf Brescia).

Wil je even prijsvriendlijk ontglippen aan de stress en je laten onderdompelen in Italiaanse gastvrijheid ga hier dan zeker een keer naartoe. Je moet wel met de een auto gaan (of een auto huren!).

• 8moerpen07-08-2013

Een familiehotel in de buurt van het Gardameer

Wat hebben we pas hier een fijne tijd gehad. Wij zijn kampeerders maar de campings aan het Gardameer zijn prijzig en we houden niet van die mega grote campings en kleine ruimtes en toen ik de aanbieding van dit hotelletje in januari zag, heb ik meteen geboekt en de vouwwagen hebben we in Duitsland achtergelaten nadat we daar 1 week hadden gekampeerd en na een week weer opgehaald. Je voelde je elke keer na een dagje weggeweest te zijn in dit hotel heerlijk thuis. 's Avonds om half acht eten en dan anderhalf uur aan tafel omdat alles geserveerd wordt. Je kunt steeds uit 3 voorgerechten, 3 maaltijden en 3 nagerechten kiezen. De kamers zijn wat gedateerd maar ook weer gezellig. De badkamer is allemaal wat ouder maar dan douche je lekker beneden in de ruimte van de sauna. Helaas was er geen airco en met deze hete zomer zou dat geen overbodige luxe geweest zijn. Wij hadden deze week ook een zeer gezellig groep waar we na het eten contact mee hadden en toen we terug gingen, hen een miste.

Hotel Parco Della Fonte info

• Huishoudelijke apparatuurTV