Reviews over Valbrona

Leuk appartement met wat tekortkomingen

Elly en Peter,
    14-7-2015

Leuk appartement. Mooi gelegen bovenop een berg met een prachtig uitzicht op het meer. De hoge ligging is overigens ook een nadeel want bijna 2 kilometer van het meer. Ga niet lopen, want dat is eng. Een smal weggetje en veel Italianen rijden als idioten.

Groot appartementencomplex waarvan de buitenkant ietwat gedateerd werkt met wat achterstallig onderhoud.

Het appartement is simpel ingericht, redelijk compleet. Geen waterkoker, onvoldoende serviesgoed.

Het zwembad is een verhaal apart. Ziet er goed uit met "ligweide" , dat was maar goed ook want onze conciërge wist ons te melden dat we per appartement 1 ligstoel konden gebruiken, bijzonder.

In de omgeving was verder vrij weinig te doen, bij de ingang zit een (duur) restaurant.De eerste supermarkt was 10km verderop.

Het complex heeft wel een bar waarbinnen er gratis WiFi is.

Toch prima vermaakt, maar is dit een echte Belvilla?