Ternate-Varano Borghi

We hebben een aantal aanbieders voor Ternate-Varano Borghi voor je op een rij gezet:

Reviews over Ternate-Varano Borghi

Had geen wouhhh factor

wendy,
    5-10-2012

Invalidekamer, was ruim, was schoon, badkamer was prima te doen met rolstoel, echter is de wc veel te groot.

Kamer ligt op de begane grond, maar heeft geen terras of balkon, lijkt qua indeling op een motelkamer, we hebben dus een stoel uit de kamer voor de deur gezet om buiten te kunnen zitten. Keukentje totaal onbruikbaar, is namelijk niet ingericht, geen glas, geen mes, geen bord, geen pan of wat dan ook. Ontbijt is prima, bar stelt niks voor lijkt wel een kelderkast en wordt drank uit blikjes geserveerd door de receptionist.

Gereisd met partner in september 2012

Mooi hotel

BiancaCharles,
    25-9-2012

Wij hebben gebruik gemaakt van de residence de appartementen mooie kamers met een keukentje er in.

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima congreshotel

Bert Jongen,
    3-8-2012

Ternate ligt in het merengebied op zo'n 40 km van MIlaan. Goed, modern hotel,wordt veel gebruikt voor congressen. Uitgegebreid ontbijt. Restaurant ligt tegenover hotel en heeft ander management. Restaurant is zonder meer top met een goede prijs/kwaliteitverhouding.Voldoende (gratis) parkeergelegen voor het hotel.

Enige minpunt: geen internetvoorziening voor gasten. Wel Wifi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Ternate-Varano Borghi scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews