Reviews over Sulzano

Een droom !

Eline Thys,
    2-8-2011

Heerlijke hotel met een perfecte service! Nog nooit op zo'n mooie locatie ontbeten ! Ook het diner is een aanrader! Zelfs de meest veeleisdende gast wordt hier op zijn wenken bediend! Boek een kamer met meerzicht en parkeer je wagen een paar straten verder op het pleintje (met de gratis parkeerkaart )en alle minpuntjes zijn weggewerkt!

Een topper om eens naar terug te gaan!

Debbie en Marcel,
    2-9-2009

Wij hebben hier 2 nachten verbleven. Het is werkelijk een schitterend Hotel. Schoon en fris, maar ook een huiselijke touch. Wij voelden ons meteen thuis. Ook de service en de betrokkenheid van het personeel en eigenaren waren super. De liggen aan Lago Iseo is schitterend. Zoek je rust, een mooie ligging en goed eten (zit inmiddels een restaurant in) dan is dit een topper. Voor het parkeren moet je wel van tevoren aangeven dat je een plek wil reserveren. Anders kan je de auto zo'n 350 meter van het hotel neerzetten. Je krijgt hiervoor een (gratis) kaart van het hotel.

Super hotel

Matser,
    3-11-2008

Super sprookjesachter hotel, een droom om te hebben.

Parkeren was inderdaad een nadeel.. met een langere auto raak je de weg bij het naar beneden rijden. Erg smalle plekjes.

goed hotel echter niet kindvriendelijk

nederland,
    18-8-2008

Goed hotel, mooie omgeving. Hotel ligt direct aan meer. Waarschijnlijk wil hotel graag oudere echtparen zonder kinderen. Wij werden aangesproken op het feit dat kinderen in zwembad sprongen en oudere gasten nat werden en ze te veel lawaai maakten!!! Waarschijnlijk policy van hotel, staat nu ook in folder dat hotel niet geschikt is voor kinderen.Hotel zat ook niet vol in hoogseizoen!!!!!

Uitstekend hotel met schitterende kamers, direct gelegen

Carry en Chris,
    22-5-2008

Uitstekend hotel met schitterende kamers, direct gelegen aan Lago d'Iseo. Neem een kamer op de bovenste verdieping met groot eigen terras en een adembenemend uitzicht op het meer.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant alleen voor (prima) ontbijt en lunch. Meerdere restaurants op loopafstand.

Enige minpunt: zeer beperkte parkeergelegenheid

In directe nabijheid van het hotel vertrekt het veerpontje naar Iseo en Monte Isola.