Hotel Art & Hotel ****

We hebben een aantal aanbieders voor Art & Hotel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Art & Hotel in het Nederlands

Modern hotel

Gert_meerveld, 18-6-2011

Modern hotel, niet erg makkelijk te vinden, ligt overal ver van af, maar ideaal voor een nacht als je vanaf Bergamo moet vliegen. Ontbijt is goed, kamers zijn schoon, groot en modern.

Kunstzinnig en leuk ingericht qua thema. Leuke bar voor een borrel 's avonds. Met name ideale locatie om 's ochtends vroeg te moeten vliegen vanaf Orio al Serio. Bergamo op 5 minuten rijden. Nette kamer en badkamer, flinke lcd-tv aan de wand. Eigen bewaakte parkeergarage onder hotel is perfect. Zonder kaart of tomtom moeilijk te vinden voor de eerste keer.

We verbleven er 1 nacht om s'morgens op tijd op het vliegveld te kunnen zijn. Fantastisch hotel. Echt orgineel.We hadden een suite met 2 kingsize bedden en jaccuzi. Zeer vriendelijk ontvangen.Dit hotel is een echte aanrader.Er is ook een ondergrondse parkeergarage.

We hebben een aantal aanbieders voor Art & Hotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art & Hotel in Stezzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art & Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Art & Hotel scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.