Hotel Pioppeto

ItaliëLombardijeSaronno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Pioppeto voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Pioppeto

• 9greetenluc05-10-2012

Leuk doorreishotel

Leuk doorreishotel op weg naar Italie, op korte afstand van de snelweg aan de rand van Saronno. Nette kamer met airco en wifi (gratis), goed bed, goed ontbijt, en parking voor de deur (binnen de omheining, maar niet afgesloten). Minpuntje : het restaurant is gesloten van vrijdag t/m zondag ... dus moet je zelf op zoek naar avondeten !

• 8carl vernimmen17-08-2012

Goed etappehotel richting Umbria / Toscana

Hotel ligt vlakbij de afrit van de snelweg. Mooi en groot hotel met ruime kamers. Geen geluidsoverlast. Ligt wel een eindje van het centrum (ong. 2 km te voet). Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Kortom een uitstekend hotel voor een kort verblijf op weg naar of van het zuiden.

• 7Pierre24-01-2012

Goed voor op doorreis

Dit hotel is ideaal gelegen op doorreis naar het zuiden van Italië. Nette kamers. Ontbijt aan de magere kant op z'n Italiaans. Vriendelijk personeel. Restaurants in de nabije omgeving.

• 8Bob04-09-2011

Hotel naast de snelweg

We hebben het hotel gebruikt als tussenstop, op de heen- en terugweg. Het is een super groot hotel met heel veel parkeerruimte (handig als je een wagen achter je auto hebt zoals wij) en zelfs een parkeergarage. De kamers waren netjes, de receptie was aardig. Jammer dat het restaurant dicht was tijdens de vakantie, daar hadden we dus niets aan. Gelukkig hoef je de weg maar over te steken voor de Burger King of voor een kopje cappuccino. Het hotel was wel compleet uitgestorven, er waren amper gasten. Het ontbijt was ook goed, veel keuze. Echt een prima hotel vlak naast de snelweg.

• 8Wim15-07-2009

Prima hotel

Het hotel is vanuit Italie per internet geboekt omdat we terug naar Nederland nog even een overnachting wouden. Dit Hotel was er prima voor geschikt en is ons heel goed bevallen. Naar het centrum van Saronne was wat ver lopen dus dat kan in het vervolg beter per auto.

Hotel Pioppeto info

Building information