Reviews over Santa Maria della Versa

Schitterende kleinschalige agriturismo

Marcel,
    21-8-2016

App. Luglienga: Schoon en ruim: Beneden toilet, eetkmr, zitkmr, keuken gasfornuis, oven, koelk) Boven 2 slpkmrs met 2x2 pers bed, douche/toilet. Ligt 10m van zwembad, ca 5 x 15, diepte 1.50 m.

Gratis wifi, niet in appartement, wel 20 m verder bij hoofdgebouw. Eind middag veel muggen, ‘s-avonds buiten eten/zitten onmogelijk. Na 2 dgn vol rode jeukende bulten, ondanks smeren met deet.

Loopafstand alleen druivenvelden en Santa Maria Della Versa. Hier weinig te beleven: supermarktje, 2 pizzeria's en cafeetje. Vrijwel geen toeristen. Richting Stradella, ca 10 min autorijden, grotere supermarkt met vers brood.

In Stradella, 20 min rijden, een Lidl en meer winkels. In Broni, 25 min rijden, een XL-supermercato, Esselunga.

Een vriendelijke/behulpzame beheerster, spreekt alleen Italiaans/ Roemeens.

Heerlijk plek om tot rust te komen, maar na weekje wel gezien.