Hotel Villa Kinzica

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Villa Kinzica

• 7esgie04-09-2011

Zeer gastvrij

Hotel Kinzica is een zeer gastvrij hotel. De familie is zeer aardig en behulpzaam. Het eten in het restaurant is zeer zeer goed! Evenals het ontbijt: zeer ruime keus. De kamer op de beneden verdieping is zeer gehorig. Het ligt naast de keuken en de keuken is van 1600 uur tot middernacht zeer rumoerig. Na dit te hebben aangegeven hebben we een andere, mooie, nette kamer gekregen. De klacht werd goed opgelost. Er is een prachtig meer met verderop een heerlijk strandje, zeer de moeite waard. Het hotel ligt wel aan een drukke weg en de trein komt af en toe voorbij. Maar daar heb je niet veel last van. Er is een overdekte parkeergarage aanwezig. Het zwembad is ietwat klein maar voldoet uitstekend!

• 9Jacques02-09-2011

alleen aan vrienden doorgeven

als je een rustig familiaal hotel zoekt met bovenop een lekkere keuken ben je hier aan het juiste adres. gelegen aan het Iseomeer met enkel een baan als scheiding is dit familiehotel een aanrader. wij hebben genoten van de omgeving, de uitzonderlijke goede service, de privé aanlegsteiger (bootje gehuurd voor een drietal dagen) en de ruime nette kamers (air-co bijna geruisloos) we verbleven er één week met acht man en hebben het prima naar onze zin gehad Federika; gracie mille per tutti

• 9Jessica Brink13-04-2008

Wij zijn een week in dit gezellige familiehotel verbleven en hebben het prima naar de zin gehad. Het hotel ligt op een mooie locatie direct aan het Lago d'Iseo. Het heeft een mooi veranda waar je heelijk kan zitten. Er is een grote tuin bij en een zwembad met voldoende ligplaatsen. De kamers zijn prima. Wel mag de douchekop eens vervangen worden. Hier komt maar weinig water uit. Alle kamers hebben gratis draadloos internetverbinding wat prima werkt. Niet al het personeel van de receptie spreekt engels of duits wat wel eens lastig kan zijn. Het hotel heeft een eigen restaurant waar je heerlijk kan eten. Wel komt het restaurant wat kaal over terwijl net alles vernieuwd is. Milaan en Brescia zijn mooie steden in de buurt en Iseo heeft een gezellige boulevard. Al met al een prima vakantiebestemming waar we zeker nog een keer naar terug gaan

• 9Dorenda09-08-2007

Heerlijk hotel, kleinschalig met veel charme. Zeer vriendelijke mensen. Wij hadden met ons gezin met drie kinderen twee kamers met tussendeur op de begane grond, dit was ideaal. Je kunt per dag beslissen of je gebruik maakt van het diner. Dit is ook prima. Kinderen krijgen kleinere porties en betalen half geld. Lago Iseo is een prachtig meertje en centraal gelegen om Milaan, Verona en Venezië te bezoeken. Wij waren er medio juli en het was helemaal niet echt toeristisch. Het is leuk om een dagje naar het eilandje te gaan en daar fietsen te huren en te zwemmen in heel helder water. Het hotel ligt aan een drukke weg en bij een spoorlijn, maar wij hadden er helemaal geen hinder van. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Hotel Villa Kinzica info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij