Sorteren

Reviews over Sale Marasino

Leuk gastvriendelijk hotel

davnl
    12-8-2013

Leuk hotel met gastvriendelijk eigenaren waaronder de sympathieke Arturo. Mooi zwembad en mooie omgeving met uitzicht op het meer.

Kamers keurig netjes maar enigszins gedateerd zoals de rest van het hotel. Heeft eigenlijk een opknapbeurt nodig. Kamers hebben geen airco.

Er loopt een spoor achter het hotel maar daar heb je weinig last van. De treinen rijden 's nachts niet.

We hebben pizza's gegeten in het restaurant en die waren geweldig!

Wanneer we weer in de buurt komen gaan we er zeker nog een keer heen.

Prachtig gelegen

Inge en Frans
    30-8-2012

Het hotel is aan renovatie toe, desondanks is het hier goed toeven. Prima ontbijt, mooi zwembad met een geweldig uitzicht over het meer van Iseo. Personeel spreekt nagenoeg alleen Italiaans.

Zeer gastvrij

esgie
    4-9-2011

Hotel Kinzica is een zeer gastvrij hotel. De familie is zeer aardig en behulpzaam. Het eten in het restaurant is zeer zeer goed! Evenals het ontbijt: zeer ruime keus. De kamer op de beneden verdieping is zeer gehorig. Het ligt naast de keuken en de keuken is van 1600 uur tot middernacht zeer rumoerig. Na dit te hebben aangegeven hebben we een andere, mooie, nette kamer gekregen. De klacht werd goed opgelost. Er is een prachtig meer met verderop een heerlijk strandje, zeer de moeite waard. Het hotel ligt wel aan een drukke weg en de trein komt af en toe voorbij. Maar daar heb je niet veel last van. Er is een overdekte parkeergarage aanwezig. Het zwembad is ietwat klein maar voldoet uitstekend!

alleen aan vrienden doorgeven

Jacques
    2-9-2011

als je een rustig familiaal hotel zoekt met bovenop een lekkere keuken ben je hier aan het juiste adres. gelegen aan het Iseomeer met enkel een baan als scheiding is dit familiehotel een aanrader. wij hebben genoten van de omgeving, de uitzonderlijke goede service, de privé aanlegsteiger (bootje gehuurd voor een drietal dagen) en de ruime nette kamers (air-co bijna geruisloos)

we verbleven er één week met acht man en hebben het prima naar onze zin gehad

Federika; gracie mille per tutti

Wij zijn een week in dit gezellige familiehotel verbleven

Jessica Brink
    13-4-2008

Wij zijn een week in dit gezellige familiehotel verbleven en hebben het prima naar de zin gehad. Het hotel ligt op een mooie locatie direct aan het Lago d'Iseo. Het heeft een mooi veranda waar je heelijk kan zitten. Er is een grote tuin bij en een zwembad met voldoende ligplaatsen. De kamers zijn prima. Wel mag de douchekop eens vervangen worden. Hier komt maar weinig water uit. Alle kamers hebben gratis draadloos internetverbinding wat prima werkt.

Niet al het personeel van de receptie spreekt engels of duits wat wel eens lastig kan zijn. Het hotel heeft een eigen restaurant waar je heerlijk kan eten. Wel komt het restaurant wat kaal over terwijl net alles vernieuwd is.

Milaan en Brescia zijn mooie steden in de buurt en Iseo heeft een gezellige boulevard.

Al met al een prima vakantiebestemming waar we zeker nog een keer naar terug gaan

Sale Marasino scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews