Hotel Miranda

ItaliëLombardijeRiva di Solto (Lago d Iseo)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Miranda voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 7 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Miranda

• 7Shirley14-07-2016

Prima maar niet perfect

Uitzicht vanaf het hotel over het meer in 1 woord: adembenemend. Mindere punten: geen airco op de kamer wat een groot gemis is met 35 graden. Ontbijt zeer karig, elke dag dezelfde witte afbakbroodjes. Lunchen erg duur in het hotel, wij gingen er elke keer op uit. Wij hadden kamer met meerzicht geboekt, echter stelde dit weinig voor. Het gehele terras/balkon was omheind met planten en bomen. Eigenaresse zeer vriendelijk, familiehond aanwezig die zeer speels is, wel goed afgericht want de hond komt niet bij het zwembad en in het restaurant.

• 10Antonio02-12-2015

Vista mozzafiato, cordialità e cucina di qualità!

Ottimo Hotel con una vista mozzafiato di tutto il lago d'Iseo, personale gentilissimo e cucina di altissimo livello (abbiamo consumato una cena alla carta) proposta nel ristorante con vetrate panoramiche che permetto di godere della vista unica. Ottimo anche il giardino e la meravigliosa piscina che ti permette di rilassarti dopo aver visitato le numerose attrazioni presenti nelle zone limitrofe.

Ottimo rapporto qualità prezzo...di certo torneremo!

• 0marcel Brouwer23-06-2012

Prachtig hotel

Hotel Miranda is een prachtig gelegen hotel met een geweldig uitzicht over het Iseo meer. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Eten ontbijt buffet goed en alles ruim voldoende broodjes croissants vers fruit beleg yogurt alles ruim voldoende aanwezig. avond eten 3 gangen zeer goed ook kun je van de kaart kiezen maar dit kan alleen als je L&O heb geboekt. Hotel ligt prachtig maar je moet wel eigen vervoer hebben. Het centrum van Riva Dol Solto is te bereiken via een steile bergweg en is op ± 3 km verder. Kamers zijn klein maar worden wel goed dagelijks schoongemaakt en dagellijks schone handdoeken. Verder beschikt het hotel over een uitstekende voor gasten gratis wifi verbinding ook op de kamer!. Kamers hebben een Televisie met zelfs het nederlandse kanaal bvn tv. Tuin met stenen zitbankjes en achter in de tuin is een een klein zwembad met ligstoelen. De fam. van het hotel o.a eigenaar roberto doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 5tonny morssinkhof31-01-2012

geen aanrader-1 nacht voldoende

Veel te kleine kamers.--minimale badkamer-oud- niet al te schoon-met douchegordijn.Klein balcon voor 1 persoon. Ligging slecht voor mensen die niet goed ter been zijn! Vlgs ons is hotel onlangs overgenomen. Werd veel oost-europeesch gesproken. Alleen de kok overgenomen, want diner was prima!

• 7Marco colombo04-08-2011

Ottimo albergo x il panorama e la cucina

Ottima cucina, cantina vini ottima, anche se un pò di prezzo(minimo costa 16 euro..)

un brandy (Vecchia romagna ) al banco 10 euro..Sig. Pulizia camere scarsa, il proprietario zotico, cortesissima la moglie.

le camere datate, e mobili con impronte di mani dappertutto. Bagno comodo, ma con rubinetterie con sedimenti di calcare,senza <doccia, e la doccetta della vasca, contorta, Ottimo albergo x una notte x il panorama e la cucina

Sergio Polini, Direttore, 29-10-2013

Gentile Cliente,

ti ringraziamo per aver soggiornato presso la nostra struttura e per aver dedicato ulteriore tempo per la recensione. In riguardo siamo lusingati per le tue parole utilizzate verso la cucina, la lista vini ed il panorama. Per quando riguarda Il Brandy si dev'essere certamente verificato un errore in quanto normalmente il costo è di € 4,00 colgo l'occasione di porgerle personalmente le mie scuse per l'accaduto. Anche per quanto concerne le camere vi facciamo presente che stiamo lavorando in tutti i sensi al fine di rendere un servizio sempre migliore.

Sperando di poterti riavere come nostro gradito ospite ti porgiamo i nostri saluti

• 6fokker30-07-2007

Hotel ligt mooi, prachtige vergezichten. Tuin en terrassen zijn prettig om te vertoeven. Kamers klein. Op laatste verblijfsdag was er een bruiloftsfeest. Wij waren niet gewaarschuwd. Toen wij bij hotel terug kwamen waren alle terrassen, hotel, tuinen en zwembad bezet door de bruiloftsgasten. De muziekboxen werden buiten opgesteld en het hotel veranderde in een discotheek. Wij hebben op onze kamer gezeten,er was niet veel anders mogelijk en gewacht tot de herrie over was. Een drankje konden we bestellen. Om 24.00 uur hield eindelijk de muziek op en konden we gaan slapen. Een slechte laatste dag in dit hotel.

• 9R. Remmerswaal14-03-2007

reisperiode september 2002

Als er 1 hotel op onze verlanglijst staat om naar terug te gaan, is het deze wel! Heerlijk eten, fantastisch uitzicht, gelegen in een zeer mooie en fascinerende omgeving. Het is inderdaad wel verstandig om met de auto te reizen, anders zit je wel erg geïsoleerd, zo boven op de berg.

• 7Ruth van erkel22-09-2006

Wij zijn hier geweest in september 2006. We waren erg benieuwd naar het eten maar dit viel erg tegen. Wij waren daar op basis van halfpension menu hiervoor was fantasieloos. Diner was tussen 19.00 en 20.00 en werd in een zeer hoog tempo afgewerkt en op tafel gegooid. A la carte zag er beter uit. Kamer was zeer klein en vooral de badkamer was aan opknappen toe. Voor ons het grootste probleem de extreme gehorigheid van de kamer. Handig om te weten dat in dit hotel regelmatig bruiloften worden gevierd, de hotelgasten eten dan aan tafeltjes in de tv ruimte. Dit is nog geen ramp maar je dreunt je bed uit echt niet normaal zo'n herrie. Wij vonden het iseo meer erg mooi maar er is in de dorpjes niets te beleven en zeker niet in het dorp waar het hotel staat. Rondom het meer veel industrie. Eigenaresse van het hotel is vriendelijk de rest van het personeel zeker niet.

• 8mario povinelli14-08-2005

We zijn er in juni 2005 geweest. Aardig hotel,vooral het eten was er erg goed. Je moet je niet te veel van de kamers voorstellen. Om er daar vandaan een uitstapje te maken valt vies tegen,omdat het een tijd duurt voordat op een grote doorgaansweg ben.

• 9Robert Hoogenboom01-06-2005

verblijf mei 2005.

Prima service, fantastisch eten (m'n Italiaanse vrouw kan het weten), geweldig uitzicht, hele fijne sfeer omdat het een familiehotel is en niet zo grootschalig. Alleen per auto normaal bereikbaar, kamer met mooie badkamer, alleen geen airco (niet erg in Mei), vriendelijk personeel, mooie tuin(en).

Hotel Miranda info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar