Reviews over Rho

Prima hotel voor doorreis

Happyfamily,
    6-5-2018

Hotel ligt gunstig gelegen voor mensen die op doorreis zijn naar oa Toscane.

Hotelkamer was redelijk schoon, badkamers echter veel achterstallig onderhoud. Met name veel schimmel en kalkaanslag. Zonde want de opzet is mooi. Bedden sliepen goed. Hoofdboard van bed was smerig. Leek wel of iemand blikje chocomel had open getrokken. (Zat ook op de muren) met een natte doek was het zo weggepoetst. Ze hebben het dus niet gezien of de moeite er niet voor genomen. Airco was heerlijk. Het was behoorlijk warm en de kamer lekker koel.

In de avond leuk gegeten bij een pizzeria(vistoni) in de stad. (Loop afstand)

Bij terugkomst op het dakterras nog een drankje gedaan.

Ontbijt was meer dan goed.

Ruime keus en veelal alles vers. Vooraf fruit.

Goed hotel

Kikki Vos,
    20-5-2017

Er niet gegeten en we waren er zonder kinderen

Super

Katja bastiaens,
    31-10-2013

Super goed hotel beetje afgelegen maar het treinstations ligt op 10 min wandelen.enige opmerking aan de receptie mag het wat vriendelijker zijn.de rest niets van af te keuren gewoon geweldig.

Wat een mooi luxe hotel voor een bescheiden prijs

gerard_25,
    9-8-2011

Ideaal om Milaan te bezoeken. Op loopafstand van trein/metro station.

Super mooie kamer. Geweldige inloopdouche.

Hotel ziet er van buiten ook heel mooi uit. Het is een voormalige fabriek.

Ontbijt is prijzig, maar je kunt ook in de naastgelegen supermarkt slagen.

Dicht bij het station!

Lisa,
    19-7-2011

Hotel ligt aan de rand van een centrum. Met onder het hotel een supermarkt en vanaf het hotel bereikt u het station in 5 tal loop minuten. Daardoor bent u met de trein zo in het hartje van milaan. Ideaal voor diegene die naar Milaan willen maar niet in de drukte willen zitten.