Géén boekingskosten

Appartement Ville Lago Lugano

ItaliëLombardijePorto Ceresio

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Ville Lago Lugano voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews

8.2FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

5 Reviews over Ville Lago Lugano

• 7Rita O.02-10-2016

bijzondere locatie, direct aan het meer

zeer verzorgd kleinschalig appartementencomplex. Prachtig uitzicht over het meer en de bergen. Naastgelegen restaurant vonden we niet geweldig. Keukentje in appartement is best wel geschikt om een eenvoudige maaltijd te bereiden. Het dorp zelf vonden we niet bijzonder de omgeving, de bergen is wel aan te raden. In het hoogseizoen heb je wel veel overlast van het dorpsfeest (in het weekend) aan de overkant, duurt tot 00.00 uur en dendert over het meer. Dat was echt minder. Parkeren is bij het appartement uiterst riskant, wij hadden de parkeerplaats naast de receptie en dat was bijna niet te doen. Onze Duitse buurman reed zijn auto stuk op het muurtje. Verder is het er heerlijk, mooie tuin, mooi zwembadje maar het strandje is eigenlijk niet echt een strandje, ik vind het complex niet geschikt voor kinderen.

• 8joost24-01-2014

Prachtige rustige plek

Mooi gelegen aan het meer met stijlvol ingerichte kamers en een hele verzorgde tuin. Aardige en behulpzame eigenaar. Kamer ruim van opzet. Keuken is niet geschikt om zelf te koken. Het geheel is niet zo geschikt voor kinderen. Zwembad is steenkoud. Hierdoor is het wel heerlijk rustig en kan je zonder schreewende kinderen om je heen van de zon genieten.

• 8meneer Swinkels30-07-2013

puur, stijlvol, en toch eenvoudig en toegankelijk

Wij zijn inmiddels al 5 maal hier geweest en blijven aangenaam verrast door de ontspannen sfeer die er hangt in een perfect op elkaar afgestemde omgeving. Mooi weer, mooie gebouwen en tuin en een prachtig uitzicht op het meer van Lugano.

• 9Tonny19-07-2011

Stijlvol aan met meeer met prachtig uitzicht

Super gelegen direct aan het meer met prachtige tuin en idem uitzicht. De appartementen zijn stijlvol ingericht met kleine keuken ( 2 pits fornuis) De slaapbank is slecht (dit hebben we opgelost door de matrassen op de grond te leggen, ging prima) Voor de boot betaal je 100 euro, voor dat geld heb je een aanlegstijger. Per boot kun je veel plaatsjes bereiken, brood halen en uit eten. Let op je heb voor Zwitserland voor de boot een speciaal kenteken nodig. Porto Ceresio is niet toeristisch maar wel heel leuk. Zwitserland ligt op steenworp afstand. restaurants zijn wel bijna 2 x zo duur! Ondanks dat er geen annimatie was hebben de kinderen zich wel goed vermaakt. Als je van stijl houdt in een prachtige omgeving zonder veel poespas zouden wij dit zeker aanbevelen.

• 9Brigitte Dürsch23-10-2009

Super Lage - aber das andere muss auch stimmen.

Das Hotel liegt sehr schön direkt am Luganer See. die Balkone / Terrassen sind groß und alle zum See ausgerichtet.

Liegestühle auf dem gepflegten Rasen und ein Miniswimmingpool vorhanden. Felsiger Strand, Schwimmen nicht möglich, für Kinder ungeeignet.

Hotel liegt abseits, Auto unbedingt erforderlich, laufen auf der Straße lebensgefährlich. Parkplätze im Park für jede Wohnung vorhanden, Vorsicht schmale Parkwege, nichts für große Boliden.

Wohnung hat mich enttäuscht, da habe ich mehr Komfort erwartet. Wohnzimmer spartanisch eingerichtet mit Schlafsofa, Minifernseher, 4 Plastik(!!!!)stühle mit blau-gestreiften Stuhlhussen, Tisch. Eine Kochnische im Flur mit Kühlschrank, 2 Kochplatten, Spülbecken, Kaffemaschine vorhanden. Schlafzimmer OK, aber superharte Betten.

Kaution muss hinterlegt werden (250 /500 €).

Fazit: der Blick auf den See macht vieles wett, aber 4 Sterne ist einer zuviel.

VilleLagoLugano, Verwaltung, 26-07-2012

Eine "bürgerliche Gemütlichkeit" ist nicht unser Stil. Die Einrichtung in modernem Design ist schlicht, funktionell aber keinesfalls billig. Weniger ist mehr! Polsterstühle auf die sich auch mal nackte Hintern setzen, gibt es bei uns nicht; dafür hübsche, bequeme Sessel, für drinnen und draußen (mit frisch gewaschenen Hussen überzogene Kunststoffstühle. Ein Gebot der Hygiene). Hunderte Kinder kommen Jahr für Jahr mit und tollen rum auf der Wiese und im See. Noch nie gab es ein Problem.

• 920-08-2008

voor herhaling vatbaar

een prachtig park, vol hortensia's. met een rustige, luxe uitstraling. 2 kleine appartementengebouwen en 1 grote villa. Pal aan het meer. via de aanlegsteiger spring je zo het meer in. Het geheel ziet er zeer verzorgd uit. Het appartement is niet groot, maar door de handige indeling ruim genoeg voor ons (2 volwassenen, 2 kinderen van 3 en 5) Zwembad is niet al te groot, wel erg fraai. Geen peuterbadje. (zelf meenemen, tuin is groot genoeg). De gezamelijke tuin is overzichtelijk. veel schaduw en gazon, ligstoelen en ligbedden genoeg. Naastgelegen pizzeria (ook afhalen) is te bereiken via de tuin. Kortom, een heerlijke relaxte en mooie omgeving.

Appartement Ville Lago Lugano info

Het complex

• Adults onlytrue

• Wlan internetBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)