Appartement Ville Lago Lugano

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
Appartement Ville Lago Lugano
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ville Lago Lugano voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Ville Lago Lugano in het Nederlands

bijzondere locatie, direct aan het meer

Rita O.
2-10-2016

zeer verzorgd kleinschalig appartementencomplex. Prachtig uitzicht over het meer en de bergen. Naastgelegen restaurant vonden we niet geweldig. Keukentje in appartement is best wel geschikt om een eenvoudige maaltijd te bereiden. Het dorp zelf vonden we niet bijzonder de omgeving, de bergen is wel aan te raden. In het hoogseizoen heb je wel veel overlast van het dorpsfeest (in het weekend) aan de overkant, duurt tot 00.00 uur en dendert over het meer. Dat was echt minder. Parkeren is bij het appartement uiterst riskant, wij hadden de parkeerplaats naast de receptie en dat was bijna niet te doen. Onze Duitse buurman reed zijn auto stuk op het muurtje. Verder is het er heerlijk, mooie tuin, mooi zwembadje maar het strandje is eigenlijk niet echt een strandje, ik vind het complex niet geschikt voor kinderen.

Prachtige rustige plek

joost
24-1-2014

Mooi gelegen aan het meer met stijlvol ingerichte kamers en een hele verzorgde tuin. Aardige en behulpzame eigenaar. Kamer ruim van opzet. Keuken is niet geschikt om zelf te koken. Het geheel is niet zo geschikt voor kinderen. Zwembad is steenkoud. Hierdoor is het wel heerlijk rustig en kan je zonder schreewende kinderen om je heen van de zon genieten.

puur, stijlvol, en toch eenvoudig en toegankelijk

meneer Swinkels
30-7-2013

Wij zijn inmiddels al 5 maal hier geweest en blijven aangenaam verrast door de ontspannen sfeer die er hangt in een perfect op elkaar afgestemde omgeving. Mooi weer, mooie gebouwen en tuin en een prachtig uitzicht op het meer van Lugano.

Vrij Uit

Super gelegen direct aan het meer met prachtige tuin en idem uitzicht. De appartementen zijn stijlvol ingericht met kleine keuken ( 2 pits fornuis) De slaapbank is slecht (dit hebben we opgelost door de matrassen op de grond te leggen, ging prima) Voor de boot betaal je 100 euro, voor dat geld heb je een aanlegstijger. Per boot kun je veel plaatsjes bereiken, brood halen en uit eten. Let op je heb voor Zwitserland voor de boot een speciaal kenteken nodig. Porto Ceresio is niet toeristisch maar wel heel leuk. Zwitserland ligt op steenworp afstand.

restaurants zijn wel bijna 2 x zo duur! Ondanks dat er geen annimatie was hebben de kinderen zich wel goed vermaakt. Als je van stijl houdt in een prachtige omgeving zonder veel poespas zouden wij dit zeker aanbevelen.

2008

voor herhaling vatbaar

20-8-2008

een prachtig park, vol hortensia's. met een rustige, luxe uitstraling. 2 kleine appartementengebouwen en 1 grote villa. Pal aan het meer. via de aanlegsteiger spring je zo het meer in. Het geheel ziet er zeer verzorgd uit. Het appartement is niet groot, maar door de handige indeling ruim genoeg voor ons (2 volwassenen, 2 kinderen van 3 en 5) Zwembad is niet al te groot, wel erg fraai. Geen peuterbadje. (zelf meenemen, tuin is groot genoeg). De gezamelijke tuin is overzichtelijk. veel schaduw en gazon, ligstoelen en ligbedden genoeg.

Naastgelegen pizzeria (ook afhalen) is te bereiken via de tuin.

Kortom, een heerlijke relaxte en mooie omgeving.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ville Lago Lugano in Porto Ceresio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ville Lago Lugano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.