Chalet Zurigo 7

Tonen op kaart

6 reviews over Chalet Zurigo 7

• 2018
    9R13-08-2018

Compleet verzorgd chalet op een geweldige locatie

Super vakantie gehad in dit mooie en compleet ingerichte naar alle wensen chalet!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Jolanda Hartman01-08-2018

Dierbare herinnering aan een heerlijke vakantie

Heerlijke chalet op een echte Italiaanse camping. We hebben er genoten. Chalet van alle gemakken voorzien en met een complete inboedel en een echte chill veranda waar het s avonds goed toeven is. Dagje Milaan! Doen! Parkeer je auto bij de metro Lampugnano Milaan, koop een ticket voor 1 dagje openbaar vervoer voor 4,50€ en reis met de metro naar t hart van Milaan. Lugano stad is een bezoekje waard. Porlezza zelf is schilderachtig mooi, maar ook Gandria. De hele omgeving kan zo het decor zijn van een film. Gaan en geniet!

• 9Hugo23-07-2018

Boven verwachting goed!

We wisten niet wat we ons voor moesten stellen van de term "typisch Italiaanse camping"... Maar inmiddels weten we wel wat dat ongeveer inhoudt.. Levendig! We waren er in de eerste week van de zomervakantie dus nog erg rustig, voornamelijk Nederlanders en in het weekend ook Italiaanse vakantiegangers. Die laatste groep is wellicht iets luidruchtiger maar daar heb je geen last van. Huisjes staan dicht op elkaar maar ook daar heb je nauwelijks last van. Zurigo 7 staat op 30 stappen van het strand af, helemaal geweldig! In no time ben je op en neer naar de koelkast gelopen! Het huisje is supercompleet, zelfs strandstoelen inbegrepen. Zoals iedereen ook schrijft : de omgeving is helemaal geweldig, hoge bergen, mooie huisjes en prachtige meren. Een superklimaat, volop zon en later op de dag een beetje wind. Het water was super, er zit redelijk veel vis en als je een boot hebt moet je die zeker meenemen. Ik zou niet nadenken maar boeken!

• 9Bernadet23-07-2018

Top chalet

Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad. Het is een super mooi verzorgd comfortabel chalet het ontbreekt je er aan niets. Erg mooie omgeving met schilderachtige dorpjes. Ook leuk om met de Mountainbike de omgeving te verkennen je komt op plekken waar je anders niet snel komt. Met een motorbootje het meer op is ook erg leuk om te doen. Kortom leuke omgeving met veel mogelijkheden.

• 10Henny03-07-2018

Een mooi chalet in een schitterende omgeving!

Wij waren eind mei hier en hebben het onzettend naar onze zin gehad in dit chalet. Met zo'n schitterende omgeving en mooi uitzicht is het begin van elke dag een feest! Het chalet was brandschoon werkelijk van alle benodigdheden voorzien. Overal is aan gedacht. Het chalet bevindt zich superdicht bij het meer en er zijn voldoende supermarkten in de nabije omgeving. Het receptiepersoneel spreekt Nederlands en Engels en is erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben de dorpjes Porlezza, Mennagio, Bellagio en Varenna bezocht, deze liggen alle rondom het Luganomeer. Een dagje Milaan is ook goed te doen (auto gehuurd) en we zijn op de top van de Monte Brè geweest waar je werkelijk een schitterend uitzicht hebt over het Luganomeer. Ik heb geen cijfer gegeven voor het zwembad want dat was pas per 1 juni open.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Helma06-08-2017

Super mooi chalet !!!!

ontzettend leuk gehad op de camping. Ook Porlezza is een leuk dorp en de omgeving is schilderachtig mooi. Voor herhaling vatbaar.👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

0 tips over Chalet Zurigo 7