Chalet Torino 2

Meer chalet info
Tonen op kaart

7 reviews over Chalet Torino 2

• 8Jill Koolwijk12-01-2020

Mooie chalet aan prachtige Lugano meer

Elke keer blijven we terugkomen op de camping international sport camping aan het Lugano meer. Dit keer in huisje Torino nr 2. Schitterend uitzicht weer! Ruime chalet, met groot terras, fijne keuken (met afwasmachine) en prima bedden. Chalet heeft een airco en daar hebben we gebruik van gemaakt! Prima badkamer met heerlijke douche! Omgeving blijft schitterend. Heerlijke restaurants op loopafstand en avonds met een borreltje op t strand genieten van de rust 😊. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    10M. R.08-10-2019

highly recommended!!!

(vertaal vanuit het Engels naar Nederlands)

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Nico05-09-2019

Geweldig verblijf!

Authentieke Italiaans/Zwitserse camping met een Nederlands deel chalets. Torino 2 is één van de mooiste, zo niet mooiste chalets vanwege de ligging direct aan het meer, omvang en goede faciliteiten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Michael Buurmeijer15-07-2019

Geweldig genoten

We zijn een weekje in het chalet van Rob en Anita geweest. Torino 2 in Porlezza bij het Luganomeer, de plek was perfect voor de kinderen en voor ons. Samen met het mooie weer heeft iedereen zich vermaakt, moeders bij de waterkant en de kinderen heerlijk zwemmen in het meer. In de ochtend heb ik zelf een aantal rondes gemaakt door de bergen met de racefiets. Je kan hier alle kanten op en alleen de omgeving is al geweldig. Het uitzicht vanuit de bergen is geweldig, net zoals het uitzicht vanuit het chalet over het meer. Het chalet zelf is netjes ingericht en van alle gemakken voorzien, zelf waren we zeer blij met de vaatwasser deze week.

Rob en Anita van Torino 2 wellicht tot volgend jaar

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Stefan19-05-2018

Absolute aanrader

Het chalet ligt pal aan het meer van Lugano. Op de veranda waar je met het hele gezin kunt zitten zit je op een paar meter van het water, gescheiden door pad waar je direct aan het water kunt zitten. Er zijn veel chalets te huur op deze camping maar als je eenmaal op deze locatie met uitzicht op het meer hebt gezeten wil je beslist niets anders meer. Zoveel privacy en uitzicht krijg je niet elders op het terrein en je parkeert de auto ook nog naast het chalet. Wil je zelf uitgebreid koken, TV kijken het kan allemaal end de zenderkeus is prima, ook Nederlandse zenders. Is het weer toevallig wat slechter dan zit je op de overdekte veranda prima, eventueel nog verder af te schermen met een doorzichtig zeil aan de voorkant.
    Wij hebben het geboekt en komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Fam. G. Bonder18-05-2018

Superplek!

We zijn hier vorige week op vakantie geweest, en wat een mooie plek! Een mooie, schone en compleet ingerichte chalet, met een prachtig uitzicht over het meer van Lugano! We zijn met onze twee kinderen van 4 en 8 jaar geweest en die hebben zich ook prima vermaakt! Het weer was wisselvallig, maar ondanks dat hebben de kids een paar keer kunnen zwemmen in het meer. Onze dochter heeft zich goed vermaakt op de surfplank die onder het huisje lag. Ook als het geen zwemweer was hebben de kids zich vermaakt door op het strand mooie stenen te zoeken en salamanders te kijken. In de omgeving is genoeg te bekijken en te doen. De camping zelf is wat verouderd, maar als je eenmaal in dit chalet zit heb je daar totaal geen last van! Dit is echt de mooiste plek vonden wij! In het chalet is ook alles prima voor elkaar, zelfs een vaatwasser! Als het regende konden de kids hun eigen filmpje kijken met de aanwezige dvd speler. Wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10J Boon07-05-2018

Wij huurden in Porlezza een chalet. Een compleet ingericht chalet op een fantastische locatie met uitzicht over het meer van Lugano. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in mei 2018

0 tips over Chalet Torino 2