Tijdelijk €25 aanbetaling

Residenza Lago di Lugano

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Residenza Lago di Lugano voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 6 reviews

6.2VoldoendeScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Residenza Lago di Lugano

• 3Henk20-07-2012

hooguit 2 sterren

Het appartement ligt direct aan een drukke en lawaaierige snelweg. We vroegen bij aankomst om een ander appartement maar moesten 40 euro per nacht bijbetalen. Dat deden we niet. Tijdens ons verblijf van 14 dagen werden het beddegoed en de handdoeken niet verschoond, er was geen huishoudlinnen en geen tussentijdse schoonmaak. Volgens de dame van de receptie zijn de appartementen 3 sterren. Dat hoorden we voor het eerst. Overal wordt reclame gemaakt voor Parco San Marco met 4,5 sterren. Ook de appartementen vallen onder Parco San Marco, dus je verwacht de service en de kwaliteit van een 4,5 sterren complex. De werkelijkheid is anders en hooguit 2 sterren. Tijdens ons verblijf werd de prijs van consumpties verhoogd met 20%. De kosten voor extra faciliteiten zoals parkeren, eindschoonmaak en clubcard zijn extreem hoog.
    Ondanks het bovenstaande hebben we een prima vakantie gehad omdat we elke dag erop uittrokken met de auto. De omgeving van de Noord Italiaanse meren is prachtig.

• 7Angela27-08-2009

Nooit meer

Wij zijn nog geen 24 uur op dit park gebleven. Op vakantie met een 1-jarige (en 6-jarige) is dit park absoluut geen aanrader. Het barst van de trappen en in het appartement zelf is niets voor een kleintje. Het appartement was ook nog eens vies en de inrichting niet geschikt voor een kind dat aan het ontdekken is (glazen deuren en tafel), vieze vloer, scherpe randen, geen kinderbeveiliging.

De bijkomende kosten vonden wij ook choquerend: 50 euro per dag per app voor een vrijetijdspas zodat je kon gaan zwemmen! 10 euro per dag voor parkeren en toen wij de ochtend na aankomst hadden besloten te vertrekken wilden ze ons ook nog 70 euro voor eindreiniging laten betalen!!

We hadden deze vakantie geboekt via een touroperator, vinden dan ook dat zij verantwoordelijk zijn in deze voor de verkeerde informatie op hun website.

• 1annemarie03-05-2009

onjuiste informatie, onvriendelijk personeel

San Marco had ons vantevoren onjuiste informatie over de accomodatie verstrekt op grond waarvan wij geboekt hebben. Toen wij hier na aankomst over klaagden reageerde men onwillig, onvriendelijk en vijandig. Zelfs intimidatie (waar onze kinderen bij waren) werd niet geschuwd!!!!! Zo zij wij nog nooit in een hotel bejegend. Wij komen hier nooit meer terug en raden een ieder ook ten zeerste af om hier naar toe te gaan.

De prijs is ook veel te hoog voor wat er geboden wordt, bovendien moet er voor het merendeel van de faciliteiten nog eens extra betaald worden: 50 euro per dag voor een free time pass (om te mogen zwemmen). De kinderen mochten overigens na 14.00 uur niet meer het water in, free time pass of niet. Parkeren 10 euro per dag.

Kortom, een overpriced en overrated hotel (en dan hebben we het nog niet eens over de mieren in ons appartement), maar de schandalige bejegening door het personeel sloeg alles.

• 10h.r.stoffers07-07-2008

Het complex ligt er super mooi tegen de berg op, met geweldig uitzicht vanuit het appartement. Parkeren is goed geregeld, met de garage in de berg. Het eten vonden we erg formeel, wat wel jammer is tijdens de vakantie. Heel jammer is de prijs voor funpool waar je € 50,- per dag voor moet betalen. Hiermee kun je meer doen, maar als je maar van 1 mogelijkheid gebruik maakt is dit veel te duur. Het privestrand is een heel goed alternatief, zeker als je met kinderen bent. Ook is er de mogelijkheid om te leren srufen, dit is wel betaalbaar. Kortom, zeker een aanrader voor een familievakantie.

• 8Marian Dekker03-10-2007

Op zich een prima park met mooie ligging tegen heuvel en met uitzicht op het meer van Lugano. Verder o.a. een mooi aangelegde botanische tuin, kinderspeelplaats, zwembaden (helaas was het te koud om buiten te zwemmen). Wij hadden een redelijk groot appartement met tuin, maar wel een wat ouderwetse inrichting (niet onze stijl). Heel jammer dat we van tevoren niet van alle bijkomende kosten op de hoogte zijn gesteld. De vrijetijdspas, waarmee je gebruik kon maken van de faciliteiten, kostte maar liefst €24,00 per dag (per appartement) Veel geld als je alleen maar gebruik maakt van het binnenzwembad, dat normaalgesproken bij de kosten inzit. Verder voor een waspakket € 12,00 p/p (handdoeken/bedlinnen), €3,00 per dag parkeerkosten én een verplichte eindreiniging van €70,00. We hebben 2 keer in het restaurant gegeten. Wij het dagmenu van € 29,00: 4-gangen menu, dat ons bijzonder goed smaakte. De kinderen konden gebruik maken van het prima kinderbuffet van 6,00. We hebben ons goed vermaakt.

• 8anneke23-09-2006

via Touroperator geboekt, een appartement voor 4 personen, zonder ontbijt etc. Echter wilde je daar ontbijten dan betaalde je ongeveer 40 euro voor 4 personen. Wilde je van het kindvriendelijke zwembad gebruik maken, moest je een pasje kopen, voor 14 euro per dag...alternatief was het strand aan het meer van lugano, wel leuk. complez ligt aan erg drukke weg en je hebt dan ook s'avonds en s'nachts veel last van het verkeer. Het eten in het restaurant vonden wij niet zo goed, je zat er ook niet zo gezellig. Maar op loopafstand, langs die drukke weg, heb je een leuk restaurant met terras aan het meer, lekker, maar wel prijzig. Veel zwitsers, italianen en duitsers en een enkele nederlandse familie. Voor kinderen tot 12 jaar genoeg te doen. Onze kinderen willen graag terug, wij niet ivm het lawaai van het verkeer en het mindere eten. Ook porlezza zelf is leuk voor 1 of 1 avonden, verder niet.

Hotel Residenza Lago di Lugano info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Localita Cini 21, 22018