Géén boekingskosten
ItaliëLombardijePorlezzaHotels PorlezzaHotel Residence Porto Letizia

Hotel Residence Porto Letizia

ItaliëLombardijePorlezza

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Residence Porto Letizia voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 9 reviews

7.4GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

9 Reviews over Residence Porto Letizia

• 9Fam. de Bruyne24-07-2017

Een fantastisch appartement - geweldige locatie !

Dit is een van de mooiste plekjes van Noord-Italie. Wij hadden het appartement in het midden van het Palazzo (P11), op de eerste verdieping - een gigantisch terras, waar je zo op loopt vanuit de kamer en de slaapkamer. Je hoort wel de mensen op het terras praten en lachen etc. maar wij vonden dat niet zo'n probleem. 's Avonds is er muziek, tot ongeveer middernacht. De kinderen sliepen echter als een roos.

• 8myrna langendorff07-01-2017

geweldig, ook in de maand november

mooi park, met een appartementen complex, direct aan het meer van lugano en een aantal villa,s. met grote tuinen en de verdiepingen van deze villa,s hebben grote dakterrassen. ook gelegen, nabij het meer. tussen tuin en het meer is een prachtig park. direct in de nabijheid een boulevard, verbonden met het park via een brug.het complex heeft een zwembad.in het park is een restaurant en bar. tegen billijke prijzen is het prima eten. wekelijkse markt op zaterdag op deze boulevard. een aantal supermarkten aanwezig, met een zeer ruime sortering.

12 km. van porlezza, het comomeer. in Menaggio een geweldige 18 holes golfbaan.leuke uitstapjes met de boot, oa. naar bellagio, como enz. ook Lugano is de moeite waard.een aanrader voor alle leeftijden.

• 3Anoniem02-09-2015

Accomodatie vervallen!

Wij verbleven in een van de woningen. Deze was zeer slecht onderhouden, afbladderende verf, kapotte luiken, schimmels in huis etc. Daarnaast veel overlast van schreeuwende jongeren midden in de nacht.

• 8ienenar17-09-2014

prachtige plek als je ook kamer met meerzicht hebt

Bij aankomt gelijk upgrade gekregen van 2 kamers naar 3 kamers. Niet nodig maar wel weer handig. Was ruim modern appartement. Volledige ikea-inrichting. Wel moet je voor alles apart betalen, maar zie het maar als all-in. Dan is het niet goedkoop, maar heb je wel wat. Uitzicht op 2e etage was voortreffelijk. Bar beneden is ook de meest populaire bar van de stad voor de locals. Als je vroeg wil slapen, kan je nog last hebben van de pratende mensen in de bar. Bed was iets hard; Handdoekenpakket is voor hele week zonder verschonen. Als je geen eigen handdoeken bij je hebt, kan je alles laten verschonen, maar wel weer tegen aardige prijs. Balcon is niet groot, maar wel lekker.

• 9John en Corry13-05-2014

Geweldig uitzicht over het meer!

Wij zijn net terug van een weekje vakantie (meivakantie) en hebben het heerlijk gehad! Wij zaten in een 3-kamerappartement aan de voorkant in het hoofdgebouw die met zorg was ingericht. Alles erop en eraan, volledig keukengerei, zonwering, jacuzzi, nederlandse tv, goede bedden en schoon! Super genoten. Kinderen kwamen ook nog even langs. Wij hebben gewoon direct bij de eigenaar geboekt via verhuurder. Volgend jaar of wellicht dit najaar weer!

• 7Krystal-Marie05-05-2013

Leuk appartementje aan een prachtig meer

Wij hebben van onze vakantie in Porlezza genoten. Kamer was wel klein en we vonden het jammer dat we niet aan de kustkant zaten. Eten in het restaurant beneden was heerlijk en de kinderen hebben zich prima vermaakt dankzij de faciliteiten rondom het meer. Verder fantastische locatie en prima te doen met de auto.

• 7fam. Heunks utrecht26-08-2012

Nooit meer met deze touroperator

Wij hadden geboekt om in het hoofdgebouw te komen met airco, Nederlandse zenders op de televisie (jonge kinderen en olympische spelen) en lift (lichamelijke problemen) Ontvingen een appartement op tweehoog zonder bovenstaande faciliteiten, plastic stoelen, slaapbank in de kamer, géén normale pannen om te koken (2x 10 liter pan!), geen waterkoker. Zeer, zeer sobere inrichting qua kamer én keuken.Ons uitzicht waren niet de bergen maar een (al drie jaar) staande in aanbouw zijnde vergroting van het park.....Zie foto! Een prachtige omgeving en vanuit de receptie probeerden ze ons tegemoet te komen. Touroperator echter gaf telefonisch vanuit Italië én bij terugkomst niet thuis. Echt walgelijk! Voor een vakantie van 2 weken voor bijna €3000 is dit echt een aanfluiting.

• 8Lex Travel04-09-2011

zeer mooi uitzicht

Een mooi complex zeker als je aan de voorzijde van het hoofdgebouw zit. Zwembad is een beetje klein maar erg schoon.Naast het hoofdgebouw ligt Club Panama waar regelmatig wat georganiseerd word ( blues brothers tributeband) Dit alles in een zeer ruim park. Alleen de villa's aan de ingang zijn niet afgebouwd en dat ziet er minder uit. Je kunt ook lid worden van de Club waar je dan een clubcard voor ontvangt a 4 euro p.p.p.d. daar zagen wij het voordeel niet van in, minimale korting van 5 euro voor iets waar je 70 euro voor moet betalen !! Verder een internet cafe waar je een ticket met WIFI naar keuze voor kunt kopen en vanuit het balkon met je laptop je vakantiefoto's kunt versturen.

• 8scholten14-08-2011

mooi park met een mooi uitzicht op het meer

Wij hadden een villa gehuurd op het park villa rosa 1 een mooie villa . alleen waren er wel een paar kleine puntjes. zoals de ketel moesten we de hele tijd resetten om warm warm te krijgen. slechte ontvangst van internet in de villa. er mogen wel iets meer activiteiten voor kinderen komen zoals b.v voetbalveld of springkussens

Hotel Residence Porto Letizia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)