Appartement Porto Letizia

ItaliëLombardijePorlezza

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Porto Letizia voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 252 reviews
+315/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 252 reviews
  • 5.2Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

261 Reviews over Porto Letizia

• 5Claudio Callegari15-09-2021

Teleurstellend

Diverse klachten waar wij mee te maken hebben gehad op onze vakantie lokatie. Bij aankomst zouden wij volgens de beschrijving om 16 uur onze woning mogen betrekken. Dit was helaas niet mogelijk, het werd 17.30 uur, dit omdat de woning nog niet gereed was. De stopcontact waar wij gebruik van moesten maken in de keuken was voor de helft achter de keuken kastjes geplaats, dit was opgelost door een verlengkabel van af een andere plaats. Deurtjes en laatjes zaten schots en scheef. De tv, ouderwetse dikbuik werkte niet, en aansluiting van de antenne kabel hing los uit de muur. Dit hebben ze opgelost door een nieuwe tv en reparatie van de aansluiting. De lamp in de kamer miste een lampenkap, waardoor je direct in de felle lamp keek. De bed matras was smerig. (grote plas vlek) Koelkast was vuil, op de rubbers zat een kleverige goedje op. Ik kan zo nog wel even doorgaan, jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen.

• 10Ruimte
  • 7Ramaker30-08-2021

Mooi vakantieplaats, jammer van lawaai

Prachtige ligging, mooi appartement, zeer gehorig, je kan de gesprekken in het naaste appartement bijna mee volgen, mooie bar en zeer vriendelijke bediening in restaurant. 1 avond in de week wordt de bar omgetoverd tot een discotheek vol.met italiaanse jongeren,tafels in bar allemaal gereserveerd geen plaats voor de toeristen, je mag alleen genieten van het oorverdovend lawaai. Zeer mooie buurt, veel te bezichtigen.

• 1Nico10-08-2021

Extreem teleurstellend

Vreselijke organisatie, deze mensen begrijpen er niets van hoe ze met toeristen moeten omgaan. We hadden geboekt via Booking.com maar bij aankomst mocht de receptie het appartement van blijkbaar de afzonderlijke eigenaar niet aan ons vrijgeven. We konden niets anders doen dan vertrekken. Onvoorstelbaar en mijn inziens niet acceptabel. We zijn er in het verleden vaker geweest maar na 15 jaar is het nog steeds niet af en inmiddels is het zeer kleine zwembad in verval en dus niet meer in gebruik. Ga er nooit meer naar toe. Waardeloos😡

• 8Henkie10-09-2019

Geweldig resort,

Aanrader, grrot verblijf met veel gasten, maar dat merk je nauwelijks, alles ruim voorhanden, prachtig complex

• 8Fam.Halman17-08-2019

Wij hebben er genoten!

Nadat we geboekt hadden lazen we de reviews pas. Wat schrokken wij hiervan! Daar aan gekomen waren we positief verrast. Prachtige ligging. Schoon ruim appartement. Vriendelijk personeel. Eén rolluik wilde niet naar beneden. Ze kwamen meteen om het te maken. Zwembad is inderdaad klein, maar schoon en op je gratis ligbankje heb je een prachtig uitzicht op het meer. 's Avonds kinderdisco voor de kleintjes, leuk gegeven door een enthousiast meisje. Ik heb eigenlijk niets nadeligs te melden. Wij hebben genoten!

• 7Serve05-08-2019

Wij hebben een lekkere vakantie gehad

Park is inderdaad half afgebouwd, lijkt al jaren zo te zijn.

Vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie; wij kregen in eerste instantie een appartement in het hoofdgebouw. Dit bleek vrij klein(ik dacht dat ik iets anders had geboekt, mijn fout). We kregen in de tweede week een veel ruimer appartement, zonder extra kosten: fijn opgelost. Zwembad is inderdaad klein, maar je ligt aan een prachtig meer met een strand :-)

Restaurant is prima, mensen spreken wel nog geen engels.

Porlezza is een leuk klein plaatsje, nog relatief weinig toeristisch. Let wel: om in andere stadjes te komen moet je wel even rijden. Como is een uur, Milaan 1,5 uur.

• 7Lin-Ron02-09-2018

Ligging in prachtig

Voor de derde keer geweest omdat het park mooi ligt tussen de bergen en het mooie Luganomeer. Nog steeds zijn sommige appartementen niet afgebouwd als je aankomt rijden, dat is al jaren zo. We zaten dit keer in Dalia 1 met mooi uitzicht op het meer. Het park is openbaar dus veel Italiaanse jongeren voor de deur met harde muziek. Het meer is prachtig en we hebben veel gezwommen. Het zwembad op het park is niet heel groot. Wat een minpuntje is dat er erg veel muggen zijn, dus we zaten allemaal onder de muggenbulten. Kijk wel goed uit welk appartement/villa je huurt want ze verschillen allemaal Qua inrichting en sommige appartementen hebben echt onderhoud nodig. Gelukkig is dit jaar de clubcard afgeschaft. Want als je weggaat moet je nog wel bedlinnen, schoonmaakkosten en toeristenbelasting en damage waiver betalen bij de receptie.

• 2Pieter13-08-2018

Nooit meer

Het meer en uitzicht bij het meer is prachtig en rustig, lekker water ook. Gardameer is veel kouder dan lugano meer. Maar dit park is verouderd niet bijgehouden, vies en zijn appartementen bij die afgebouwd moeten worden maar al jaren niets mee gebeurd. Prijs kwaliteit verhouding niet in orde, en dan die muziek tot laat in de nacht!! Niet normaal en voor dit geld zou je meer verwachten dan dit. Zwembad zo groot als een postzegel

• 7LB12-08-2018

Prima, maar nog wel wat puntjes ter verbetering

Wij gezin met 3 kinderen (7,9,11 jaar) zaten hier 2 weken. Prima appartement, maar schoonmaak kan absoluut en zeker beter. We misten een waterkoker, een haak om de douchkop aan op te hangen, maatbeker en een vriesvakje. Keken uit op het meer; schitterend, maar hadden met zn 5en twee kleine balkonnetjes (2e etage)was best behelpen. Op de 1e etage zeer riante balkons. Animatie was leuk, eten in restaurant prima, veel NL, zwembad helaas maar 2 parasols, maar verder ok. Heerlijk meer. Sommige avonden muziek, maar niet storend. De bijkomende kosten zijn idd idioot. Bij elkaar ca €200 bij moeten betalen voor schoonmaak, beddengoed en schadeverzekering(????). De clubcard hoeft niet meer apart betaald te worden. Aan het meer zou het leuk zijn om bijv waterfietsen te verhuren, maar helaas. Kortom we hebben het 2 weken leuk gehad op een schitterende plek, maar was echt eenmalig. Porlezza is op een enkele avond in de week na echt een spookstadje..

• 1Pieter02-08-2018

1 grote Hel

Ga niet!!! Nachten met disco en dj en lallende mensen. Vies huis, kakkerlakken, plastic kuipstoelen buiten, geen parasol, zwembad zo groot als een postzegel en ondiep. Banken durfden we niet op te zitten zo vies en doorgezakt, bad met roest en schimmel op de tegels. Heel veel extra kosten nog ter plekke. Wij zijn na 2 nachten naar huis gegaan en de service en hulpvaardigheid is ver te zoeken . Het enige wat fijn was was het warme water van het meer maar dat hoort niet bij dit arrogante slechte park waar je zoveel geld voor betaald.

Appartement Porto Letizia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij